فرزندآوری و افزایش جمعیت راه حل مقابله با خدعه دشمن

در بین بانوان بافقی تبیین شد:

فرزندآوری و افزایش جمعیت راه حل مقابله با خدعه دشمن

همزمان با تولد ریحانه الرسول سخنرانی انگیزیشی فرزند آوری با سخنرانی سرکار خانم تفکری در تکیه انصار شهرستان بافق با حضور اساتید، کادر، طلاب و عموم بانوان برگزار شد.

در این مراسم سرکار خانم تفکری ضمن تبریک تولد این بانوی بهشتی گفت: ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها همراه شد با نزول سوره کوثر و اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها می فرماید: خیر کثیر از چه لحاظ است؟ و ایشان پاسخ می دهند: این خیر کثیر ادامه نسل حضرت زهرا سلام الله علیهااز ۱۴۰۰سال قبل تا الان است .

وی افزود: دشمن می خواست پیامبر را ابتر معرفی کند اما خدا او را کوثر معرفی کرد.در زمانی که دختر داشتن جایگاهی ندارد پیامبر آنقدر به دخترش حضرت زهرا سلام الله علیها احترام می گذارد که حتی همسران پیامبر صلی الله علیها صدایشان در می آید.حضرت زهرا سلام الله علیها ۴فرزند بیشتر نداشت آن هم با سن کم که در ۹سالگی ازدواج کرده بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: در آن زمان پیامبر را سرزنش می کردند و ابتر می خواندند و الان دارند برای ما حرف می زنند، برای ما و کشور ما نقشه ها کشیده اند. امام (ره) راهبرد ایران را، رساندن جمعیت به ۱۵۰تا ۲۰۰میلیون می داند در حالیکه جمعیت ایران در آن زمان 35 میلیون است.

وی گفت:مقام معظم رهبری فرمودند راهبرد ما همان راهبرد حضرت امام (ره) است .اگر جامعه پیر شود واثرش ظاهر شود قابل علاج نیست یکی از خطراتی که وقتی به عمق آن فکر کنید تن آدم می لرزد این است که پیری جمعیت خبر وحشتناک است. الان مشکلات پیری جمعیت مشکلات سربازی، خالی بودن دانشگاهها، قانون سن بازنشستگی، آثار امنیت نیروی کار و … است.

مریم تفکری اظهار کرد: در جنگ تحمیلی هرکسی یک کاری انجام می داد یکی همسرش را می فرستاد جبهه، یکی فرزندش را، یکی وسایل خانه، یکی مواد خوراکی، یکی با دوختن لباس و …؛ ولیکن هم اکنون دشمن پیشروی خود را ادامه داده و در داخل شهر و دیار ما رخنه کرده و از طریق فضای مجازی توانسته قلب ها و ذهن ها را تسخیر کنند بنابراین فرزندآوری و افزایش جمعیت بهترین راهکار برای مقابله با خدعه های دشمن است.

برگزاری مسابقه، بازی، قرعه کشی و مولودی خوانی و … از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت