تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب و تبیین نقشه های دشمن و وظیفه مردم در برابر آن

در جمع اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق تبیین شد:

تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب و تبیین نقشه های دشمن و وظیفه مردم در برابر آن

نشست علمی-آموزشی اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) با حضور مدیر و اساتید حوزه و با سخنرانی خانم زهرا صادقیان از اساتید و مبلغان سیاسی شهرستان برگزار شد.

در این نشست زهرا صادقیان ضمن تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار مداحان فرمودند: «در این قضایای اخیر نقشه ی دشمن، نقشه ی جامعی بود… منتها محاسبه دشن برای پیاده کردن این نقشه محاسبه غلطی بود». ایشان در ادامه ابعاد نقشه و محاسبه دشمن را تشریح کرد و گفت: اجزای نقشه دشمن عبارت است از: استفاده از زمینه مشکلات اقتصادی و معیشت مردم، استفاده از عامل امنیتی، نفوذ و جاسوسی، ایران هراسی در دنیا، تبلیغات فراگیر در تلویزیونها و فضای مجازی، همراه کردن بعضی عناصر داخلی با خود به وسیله انگیزه های قومی، مذهبی، سیاسی و شخصی می باشد.

وی افزود: محاسبات غلط دشمن مواردی از جمله همراهی مردم با نقشه براندازی و تجزیه طلبی دشمن به خاطر مشکلات اقتصادی؛ خارج کردن مسئولین از میدان با فحش و بد دهنی و اهانتهای گوناگون؛ ایجاد اختلاف میان مسئولان سطح بالای کشور با وسوسه ها و هیاهوها؛ تحت تاثیر قرار دادن ارادهی جمهوری اسلامی با دلارهای نفتی فلان کشور مزدورآمریکا؛ ناامید کردن جوانها با تشویق چند عنصر خود فروخته برای پناهنده دشمن و لجن پراکنی علیه کشور می باشد.

این استاد حوزه اظهار کرد: وظایف ما در برابر این حلیه های دشمن ، مغرور نشدن و غفلت نکردن از دشمن، حضور در میدان و عقب نشینی نکردن، توجه به حفظ امید و وحدت، کمک نکردن به اختلافات قومی و مذهبی، تلاش برای قوی کردن کشور و … است.

در ادامه نشست مریم تفکری مدیر حوزه به بیان چشم انداز حوزه در ترم جاری و نکته نظرات در راستای عملی سازی این چشم انداز پرداخت و در پایان از اساتید به مناسبت گرامیداشت روز زن تقدیر و تشکر به عمل آمد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت