ضرورت ولایت فقیه و شاخص های نماینده اصلح

در بین طلاب بسیجی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق تبیین شد:

ضرورت ولایت فقیه و شاخص های نماینده اصلح

نشست سیاسی بصیرت با حضور حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه بافق و حجه الاسلام والمسلمین قره چاهی مسئول بسیج طلاب استان یزد در جمع طلاب خواهر بافقی برگزار شد.

در این نشست سمیه السادات حسینی فرمانده بسیج طلاب ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها وعملکرد پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) برنامه های پیش روی این پایگاه را بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قره چاهی طلاب گفت: اهمیت بحث انتخابات از نظر رهبر معظم انقلاب بخاطر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای می باشد چرا که با توجه به این سخن که نعمت را اگر قدر دانستی خداوند زیادش می کند و اگر قدر ندانستی از انسان گرفته می شود.

وی افزود: امروز بزرگترین نعمت در کشور ما که باید شکر گزار باشیم ولایت فقیه است و خیلی از افراد با نگاه به مشکلات کشور این نعمت بزرگ را نادیده می گیرند، و به گفته سردار حاج قاسم سلیمانی «گاهی داشته ها را نمی بینیم و دنبال نداشته ها هستیم »

مسئول بسیج طلاب استان یزد در تکمیل گفته های سردار دلها اظهار کرد: انسان باید یک نعمت را خوب بشناسد و خوب قدر آن را بداند وخوب هم آن راشکر کند، چون خود ایشان گفته اند رمز عاقبت بخیری رابطه قلبی، عملی با ولایت فقیه است .

وی در پایان در بیان شاخص های نماینده اصلح گفت: نماینده اصلح کسی است که 1_نسبت به اسلام تعبد داشته باشد2_نسبت به ولایت تبعیت داشته باشد و سرباز باشد3_نسبت به دشمن روحیه استکبارستیزی وقدرت استکبار ستیزی داشته باشد 4_نسبت به مردم خدمتگذار باشدومسئولیت پذیر باشد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت