نشست «بانوان کتابخوان انقلابی»

در جمع طلاب و بانوان کتابخوان شهرستان بافق برگزار شد:

نشست «بانوان کتابخوان انقلابی»

به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت کتابدار مدرسه علمیه الزهرا(س) نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی محمد مفیدی توسط پنج نفر از طلاب برگزیده مدرسه برگزار شد .

در این نشست طلاب در وهله اول به معرفی اجمالی کتاب های مورد نظر خود پرداخته و پس از بیان خلاصه کتاب به مهمترین مباحث مطرح شده درآن پرداختند.

فاطمه شبهازی در حاشیه این نشست گفت: خانم الهه کارگران از طلاب پژوهشگر به معرفی کتاب «حسین پسر غلامحسین » به قلم مهدی پور منعمی پرداخت که برگرفته از تکیه کلام سردار حاج قاسم سلیمانی در زمان دفاع مقدس به شهید حسین یوسف اللهی است و در این کتاب زندگی و خاطرات این شهید را بازگو کرده و در پنج فصل با عناوین روایت مادر، به روایت همرزمان و… منتشر شده است .

شهبازی افزود: خانم محبوبه زعیمیان نیز به مرور و بررسی کتاب زیبای «آن سوی مرگ »که در بردارنده ، سه خاطره درباره تجربه مرگ وحاصل مصاحبه رودررو با افرادی است که حیات پس از مرگ را تجربه کرده وبه برزخ رفته وبرگشته اند پرداخت.

کتابدار مدرسه علمیه خواهران اظهار کرد: خانم فهیمه نکویی کتاب توحید مفضل امام صادق (ع) را که در مورد فلسفه آفرینش انسان، حیوانات وجمادات می باشد را به زیبایی بیان و خلاصه کرد.

وی گفت: خانم باقری نژاد کتاب «یادت باشد» را که روایتی از خاطرات زندگی مشترک یکی از مدافعان حرم به نام حمید سیاهکالی است را تلخیص نمود و خانم مریم فتوحی کتاب «سه دقیقه در قیامت» را که خاطرات یکی از مدافعان حرم که در جریان عمل جراحی برای لحظاتی از دنیا می رود وسپس با شوک در اتاق عمل دوباره به زندگی برمی گردد اما در همین زمان کوتاه چیزهایی دیده که درک آن برای افرادعادی سخت است را بیان کرد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت