دوره تربیتی و ساماندهی مربیان طرح امین

در بین مربیان طرح امین طلاب خواهر شهرستان بافق برگزار شد:

دوره تربیتی و ساماندهی مربیان طرح امین

این دوره فشرده یک روزه که با حضور حجت الاسلام شعبان زاده مسئول تبلیغ استان یزد برگزار شد آقای میرجعفری معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان و حجت الاسلام تفکری در بین طلاب خواهر مبلغ برگزار شد.

در این دوره حجت الاسلام شعبان زاده ضمن بیان قوانین و آئین نامه ساماندهی مربیان طرح امین گفت: مربیان طرح امین نقش تربیتی تبلیغی داشته و مهم ترین نکته در موفقیت آنها ارتباط گیری مناسب با دانش آموزان مقاطع مختلف است.

وی با بیان شیوه های و روش های تدریس و کلاسداری بخشی از طرح های عملی قابل اجرا در مدارس را در قالب داستان، متن و … به مربیان گوشزد کرد رعایت شرط سنی و رعایت نیاز دانش آموزان در اولویت می باشد.

در ادامه آقای میرجعفری ضمن بیان تجربیات مربیان در سال های قبل نکاتی را بیان کرد و افزود: آموزش و پرورش و دانش آموزان نیازمند چنین طرح های تربیتی برای اوقات فراغت دانش آموزان برای تکمیل دروس تربیتی می باشند و جهت اعزام مبلغین و ساماندهی آنها به تمامی مدارس دخترانه سطح شهرستان بر طبق اولویت و نیاز مدارس قول همکاری دادند.

حجت الاسلام تفکری از مربیان با تجربه طرح امین در مدارس شهرستان نکات آموزنده ای در رابطه با اجرای بهتر طرح تربیتی امین در مدارس بیان نمود.

این دوره فشرده مورد استقبال طلاب قرار گرفت و قرار شد دوره تکمیلی ارتباط گیری نیز در هفته آینده برگزار شود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت