جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و رئیس مذهب جعفری امام صادق(ع)

در بین طلاب و اساتید خواهر بافقی برگزار شد:

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و رئیس مذهب جعفری امام صادق(ع)

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) و همزمان با آغاز کلاس های حضوری طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) مراسم جشن و مولودی خوانی در بین طلاب و اساتید برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پروانه زارع یکی از مبلغان حوزه در بیان اوصاف پیامبر عظیم الشأن گفت: یکی از ویژگی های شخصیتی ایشان این است که خداوند در قرآن برای عطا و بخشش واژه ی آتینا به کار برده که به معنای چیزی است که می توان آن را پس گرفت در حالی که خداوند برای عطای کوثر به پیامبر(ص) واژه ی اعطینا را به کار برده و این به معنای آنست که چیزی که داده شد پس گرفته نمی شود که به معنای ارزش و جایگاه والای پیامبر(ص) می باشد.

وی در بیان دومین ویژگی حضرت محمد(ص) افزود: دین اسلام تنها دینی بود که عالمگیر شد و قرآن برای تأکید آن سه بار مکررا بیان نموده «لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون»… و خداوند قول داده که اسلام کره زمین را فرا خواهد گرفت.

این بانوی مبلغه ضمن اشاره به اهمیت صلوات بر پیامبر(ص) اظهار کرد: مذهب ما یک مذهب جعفری است و باید بدانیم برای دینی که این همه با سختی روبرو بوده است باید تلاش کنیم و نگذارین دشمن جوانان ما را از مسیر حق و دین اسلام منحرف سازد.

مرسام مولودی خوانی بعد از سخنرانی توسط ریحانه عبداللهی از دیگر مبلغان حوزه برگزار شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت