دهه بصیرت و شهادت سردار دلها

در بین طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق تبیین شد:

دهه بصیرت و شهادت سردار دلها

به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشست بصیرتی سردار دلها با حضور جناب سرهنگ نصیری فرمانده سپاه بافق به صورت حضوری و مجازی در بین طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست سرهنگ نصیری ضمن گرامیداشت این ایام و یاد و خاطره سردار دلها و آیت الله مصباح گفت: نیروی انسانی در کل دنیا حرف اول را می زند تا بتوان آن را سازماندهی کرد، و نمود بارز آن در جامعه مردم هستند.

وی افزود: اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم، به خانه نشینی حضرت علی(ع)، و …  به نقش مردم پی می بریم چرا که همین مردم بودند که چندین سال بعد با حضرت بیعت کردند. و در همین خصوص به این سوال که آیه فتنه88 طراحی بود یا تصادف گفت: این مورد فتنه  88 از قبل طراحی شده بود به همین دلیل قشر بسیجی و روحانی باید بیش از پیش آگاه و بیدار باشند تا مورد هجمه قرار نگیرند.

سرهنگ نصیری اظهار کرد: نقش بسیج و روحانیت در شناسایی فتنه ها بسیار مهم است، تا مانند فتنه88 دستخوش بازی های سیاسی و جناح های مربوط به احمدی نژاد یا موسوی نشوند که در همین رابطه بحث هایی از قبیل تقلب در انتخابات بعنوان بهانه نمود پیدا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بافق در رابطه با ناکام ماندن فتنه88 گفت: از جمله عوامل ناکامی دشمن در این فتنه نقش سازنده و حساس رهبری بوده است و همچنین فاصله میزان آراء، حضور تمام کننده مردم در صحنه، عبور از خطوط قرمز انقلاب و امام با شعارهای ساختار شکنانه، عبور از خط قرمز تشیع بخاطر اتفاقاتی که در عاشورای 88 افتاد عواملی ناکامی این فتنه بودند.

وی افزود: این فتنه با همه ضررهایی که داشت و کشور را هشت ماه به عقب برد ولی نقش ولایت فقیه را تثبیت کرد و همچنین نقش مهم مردم را به همه نشان داد و پیرو همین مضامین بر تبیین مکتب شهید سلیمانی تأکید کرد.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت