همايش فاطميون
همايش فاطميون
همايش فاطميون
همايش فاطميون

در جمع بانوان بافقی برگزار شد:
همايش فاطميون
به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) همايش فاطميون در جمع طلاب پاره وقت وتمام وقت، اساتيد ،كادر وعموم بانوان در مدرسه علميه الزهرا(س)بافق با حضور كارشناس همايش حجت الاسلام و المسلین کارگران و آزاده سرفراز جناب آقای حاجی قاسمی برگزار شد .
دبير علمي همايش در بيان هدف از برگزاري اين همايش گفت: ترويج فرهنگ فاطمي وارتقاء ميزان علم ومعرفت نسبت به سيره و سبك زندگي آن حضرت از جمله اهداف برگزاري اين همايش مي باشد.
حجت الاسلام کارگران در این همایش گفت: علامه مجلسی در بحار الانوار از امام صادق (ع) آوردند: تمام آن چیزی که انبیاء برای کامل شدن انسان زحمت کشیدند به واسطه خون مادرمان زهرا (س) کامل شد.
وی افزود: امام صادق (ع) فرمودند: وقتی مادر ما به شهادت رسید اتمام حجت شد بر همه کسانی که می گفتند ما پیام پیامبر و علی را در غدیر نشنیدیم و خون حضرت زهرا (س) غدیر را زنده نمود.
وی ادامه داد: و نیز قبر گمشده مادرمان اتمام حجت کرد برای کسانی که در مسیر امامت و ولایت گم شدند.
كارشناس همايش فاطمیون گفت: بي شك يگانه راه، پيروي تمام عيار هريك از ما، كوشش در دستيابي و پياده سازي سبك فاطمي در زندگي مي باشد و اينكه بتوانيم سيره وروش ايشان را تبديل به گفتمان كرده و در تمام مسائل فردي، اجتماعي، سياسي وفرهنگي، خودساري و جاري نماييم ونوع تعاملات با افراد مختلف همسر، دوست، دشمن، بايد فاطمي باشد واينكه گامهاي موثري در غبار روبي كعبه دل از بت هاي خودپرستي وخودخواهي و… برداشته وآموزه هاي اسوه اي چون كوثر هستي، فاطمه زهرا (س) را بر اخلاق ومنشمان زينت بخشيم تا انشاالله مشمول شفاعت آن حضرت گرديم.
لازم به ذكر است مرثيه سرايي، اقامه نماز جماعت و استقبال و تشییع لاله های گمنام فاطمی از ديگر محورهاي اين همايش بود.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت