جشنواره علمی پژوهشی استانی مدار الدهر

در بین طلاب پژوهشگر به صورت استانی تبیین شد:

جشنواره علمی پژوهشی استانی مدار الدهر

به مناسبت ولادت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

جشنواره بر خط علمی پژوهشی استانی«مدار الدهر» در جمع طلاب، اساتید و کادر به صورت استانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر باقری از طریق سامانه مدرس در تالار پژوهشی و نیز حضوری برگزار شد.

دبیر علمی همایش در بیان هدف برگزاری جشنواره گفت: هدایت، جهت دهی، توان افزایی و ترغیب طلاب نسبت به امر پژوهش و تحقیق در قالب ها و محورهای مختلف جشنواره از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.

باقری گفت: تزکیه، خودسازی و اصلاح فردی با ارتقاء معرفت، محبت و اطاعت نسبت به اوامر امام عصر، اصلاح اجتماعی و دستگیری کردن از دیگران با نوشتن آثار و تالیفات در زمینه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از وظایف منتظران ظهور است.

وی در ادامه افزود: از دیگر وظایف منتظران تاسی به صفات ایشان نظیر تقوا، سخت کوشی و جهاد همه جانبه داشتن، موضع گیری در برابر بدعت ها، برقرای عدالت، خیرخواهی و…می باشد.

گفتنی است عکس نوشته، دل نوشته، خاطره نویسی، داستان نویسی، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، عکاسی، نقاشی، خطاطی، طراحی، تهیه پاورپوینت، معرفی تالیفات در زمینه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، خلاصه نویسی از تالیفات نگاشته شده در رابطه با ایشان از جمله محورها و قالب های فراخوان جشنواره بود که به صاحبان کلیه آثار و نیز به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهداء گردید.

موضوعات: خبر  لینک ثابت