نشست شیوه های نوین تبلیغ و سفیران رضوان

در جمع طلاب و مبلغان مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد:

نشست شیوه های نوین تبلیغ و سفیران رضوان

نشست شیوه های نوین تبلیغ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بیاتی از اساتید برتر تبلیغی کشور در معیت معاون فرهنگی و مسئول ساماندهی و نظارت مرکز مدیریت استان یزد در جمع سفیران رضوان، مربیان طرح امین، طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام بیاتی ضمن بیانی چیستی، چرایی و چگونگی طلبگی گفت: از جمله دلایل دعوت به حوزه نیازمند بودن جامعه به طبیبان روح، بهترین استفاده از ایام جوانی، یدک کشیدن نام سربازی حضرت، خنثی سازی فعالیت های دشمن، بیرون آمدن شیعه از مظلومیت و تربیت شدن نیروهای متخصص و متعهد می باشد.

وی افزود: از آنجایی که از بین ششصد هزار دینی که داریم هیچ دینی بیشتر از اسلام دشمن ندارد لذا مهم ترین وظایف طلبگی یادگیری و یاددهی است و در همین راستا به احادیث توبیخی و تشویقی در یادگیری علوم دینی اشاره کرد.

این استاد شیوه های نوین تبلیغ اظهار کرد: در رابطه با تکنیک های جذب اولین قدم ارتباط است که می توان از طریق رصد موقعیت و ارتباط موثر و معرفی حوزه زمینه سازی شود و دومین تکنیک گفتگوهای مجازی از طریق ایجاد کانال و گروه، طراحی عکس نوشته و پوستر و ساخت کلیپ های جذاب می باشد. که برگزاری اردوهای یک روزه رضوان، مراسمات عمومی، مسابقات کتابخوانی و روایتگری از دیگر تکنیک های جذب می باشد.

حجت الاسلام بیاتی در بیان دستاورهای حوزه گفت: تربیت نخبگان علمی، تربیت سلاطین اخلاق و عرفان، تولید علوم انسانی و تشکیل حکومت اسلامی از جمله دستاوردهای حوزه های علمیه می باشد که در برابر آن آسیب هایی از جمله کاربردی نبودن برخی دروس، کمبود افراد خبره برای پاسخگویی به شبهات، محدودیت های طلبگی و …. وجود دارد که باید با تدابیرهای لازم موانع از پیش رو برداشته شود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت