تشکیل کارگروه جمعیت و اعزام به سطح شهر

در بین فعالان فرهنگی و پژوهشی و اعضای کارگروه جمعیت شهرستان بافق تبیین شد:

تشکیل کارگروه جمعیت و اعزام به سطح شهر

نشست کمیته کارگروه جمعیت با حضور حجت الاسلام مهدوی نژاد مسئول ستاد مردمی جبهه فرهنگی در بین بانوان دغدغه مند جمعیت در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: ما امروزه با چهار بحران جدی تجرد، پیشگیری، طلاق و سقط جنین روبه رو هستیم که با توجه به کاهش جمعیت در سالهای اخیر و منجر شدن به پیری جمعیت ایران در سال 1420 و نصف جمعیت الآن مواجه خواهیم شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده اند هیچ ماموریتی بالاتر از حفظ نظام جمهوری اسلامی نیست لذا در این راستا نیازمند تکثیر نسل هستیم و این بحران پیش رو یک تهدید برای پیشرفت کشور و نظام خواهد بود.

مسئول ستاد مردمی جبهه فرهنگی با اشاره به گوشه ای از روایت حضرت زهرا(س) در راستای تربیت فرزندان شیعیان گفت: تاکنون گروه های زیادی از جمله قرارگاه قرب، بنیاد خاتم الاوصیا، سازمان اوج و ستاد فرهنگی جبهه مردمی در راستای تقویت جمعیت و تکثیر نسل تشکیل شده که خیلی مورد تشویق و حمایت رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته اند لذا در این راستا باید جبهه فرهنگی در سطح کشور فراگیر شود چرا که هر موییسه به تنهایی قادر نخواهد بود در برابر این بحران هولناک اقدامات مناسب انجام دهد.

وی اظهارکرد: ضمن تشکیل گروه فرهنگی تبلیغی جمعیت ما با در اختیار قرار دادن محتوا به نمایندگان و اعزام آنها به مساجد، مدارس، حوزه ها، حلقه های بسیج و … انشاالله خواهیم توانست اقدامات و اثرات قابل توجهی بر این موضوع داشته باشیم.

موضوعات: خبر  لینک ثابت