به همت فرمانده ی انتظامی شهرستان بافق جناب سرهنگ طولابی نژاد آرامش به حوزه علمیه خواهران بازگشت.

به همت فرمانده ی انتظامی شهرستان بافق جناب سرهنگ طولابی نژاد آرامش به حوزه علمیه خواهران بازگشت.

در پی سرقت از حوزه علمیه الزهرا(س) و متواری شدن سارق و عدم شواهد و مدارک و نهایت استرس و اضطراب برای کلیه کادر و طلاب این حوزه با همت جناب سرهنگ طولابی نژاد و تیم همراهشان در طی زمانی کمتر از تصور همگان با درایت و ذکاوت سارق پیدا و کلیه اجناس مسروقه استرداد داده شد . در همین راستا متن تقدیرنامه سرکار خانم تفکری مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) در پاسداشت تلاش این عزیزان به شرح ذیل خدمت دلیرمردان خطه شهرستان بافق ارائه می گردد….

«فضل الله المجاهدین باموالهم وانفسهم علی القاعدین درجة وکلا وعد الله الحسنی وفضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» 95 نساء

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ايران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه ازامنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران حراست و محافظت می نمايند.

جناب سرهنگ طولابی نژاد

فرمانده محترم انتظامی شهرستان بافق

از اينکه با اراده ی آهنين و بر اساس دين داری و اخلاق مداری، در جهت اقتدار و بالندگی فرامین اسلامی با حماسه آفرينی و سلحشوری مدافع راستين نظام ولايی جمهوری اسلامی همت گمارده ايد، لازم است به پاس اين مجاهدت خستگی ناپذير مراتب تقدیر و تشکر جامعه روحانیت بانوان شهرستان بافق خدمتتان اعلام گردد.

از ايزد منان موفقيت های روز افزون در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی را خواستاریم.

آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است، نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند. نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش وعدالت باشد. امنیت ، اعتماد، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی درجامعه است بدین وسیله ضمن تشکر از پیگیریهای مستمر و مجدانه حضرتعالی و ارادت خاصه شما به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) از تلاشهای بی شایبه شما و همکاران گرامیتان که سرافرازانه امنیت و آرامش را به دل طلاب خواهر بازگردانیدید از خداوند منان عزت و سربلندی را برای شما خواستاریم…

                                                                                                و من الله التوفیق

موضوعات: خبر  لینک ثابت