باید و نبایدهای آسیب های اجتماعی جامعه

در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) تبیین شد:

باید و نبایدهای آسیب های اجتماعی جامعه

همزمان با ایام پایان ترم طلاب خواهر جناب سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق  در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران باید ها و نباید هایی که هر فردی در جامعه باید بداند را تبیین کرد.

در این نشست جناب سرهنگ طولابی نژاد با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان می فرمایند« ما با یک شبیه خون فرهنگی مواجه هستیم » ثمره کم کاری در این زمینه به شدت بر جامعه اثر گذاشته، ما پیچ تاریخی را داریم، در گذشته مسائل اقتصادی و شرایط خیلی بدی داشتیم و بحث اقتصادی را به برجام گره زدیم و ثمره برجام عملا هیچ بود .

وی افزود: مردم امروزه از نظر اقتصادی واقعا در فشار هستند، ما قبلاً در شرایط جنگ بودیم آن را درک کردیم ولی مردم ما در آن زمان نبودند و شرایط الان برایشان واقعا سخت است. دشمن خیلی قشنگ کار می کند، ما الان با جنگ سخت مواجه نیستیم که برویم سنگر بگیریم، اینها تمام شده الآن دشمن با جنگ نرم قشنگ کار می کند و روی مغز انسانها کار می شود .

فرمانده انتظامی  شهرستان بافق اظهار کرد: حضرت آقا گفتند« فضای مجازی قلتگاه جوانان است.» مگر می شود یک کشور صداو سیما را در اختیار کشور دیگری قراربدهد؟! ولی ما متاسفانه فضای رسانه ای را در اختیار کشورهای دیگر قرار داده ایم.

وی افزود: هر کدام از ما باید به عنوان یک فرد نیروانتظامی و شما بعنوان طلبه باید تلاشمان را بیشتر کنیم مخصوصا در فضای مجازی باید به تولید محتوا و پخش ان درگروههای خانوادگی بپردازیم و آگاهی ها را افزایش دهیم. تلفن همراه وسیله بسیار خطرناکی است شوهر شما نباید گوشی اش رمز داشته باشه محتوای گوشی همسران و فرزندان را باید مراقب باشیم.گوشی فرزندان شما نباید رمز داشته باشد، اطلاعات را می توانند داخل گوشی مخفی کنند گوشی ها باید تحت کنترل باشد و خیلی خیلی مراقب باشید.

موضوعات: خبر  لینک ثابت