نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خواهران
نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خواهران
نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خواهران

به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی با همت حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برپا شد:

نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خواهران

همزمان با هفته تبلیغات اسلامی و با همکاری سازمان تبلیغات شهرستان بافق و دیگر نهادهای وابسته به این سازمان نمایشگاهی در ورودی آستان امامزاده عبدالله(ع) برپا شد.

مریم تفکری مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق در بیان هدف برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف شناساندن اهداف و دستاوردهای حوزه علمیه خواهران در بین عموم همشهریان و بیان فعالیتهایی است که به صورت مستمر در این مکان برگزار می شود.

وی افزود: از جمله بخش های غرفه حوزه علمیه الزهرا(س) در این نمایشگاه مشاوره رایگان به عموم بانوان شهرستان و پاسخ به شبهات آنها بود که  در کنار بیان مطالب مهدویت توسط مبلغات دوره دیده بسیار پر اثر و مورد استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

مریم تفکری با اشاره به عرفانهای نوپدید و شیوع آن در شهرستان گفت: از دیگر بخش های غرفه حوزه آشنایی شهروندان بافقی با فرقه های نوظهور حلقه و آگاه سازی آنها در به دام نیفتادن توسط افراد فرصت طلب می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: از آنجایی که فعالیتهای طلاب خواهر در حوزه خیلی وقت ها گمنام می ماند بسیاری از فعالیتهای انجام شده توسط اساتید و طلاب حوزه در قالب عکس و کلیپ برای بازدید کنندگان پخش شد.

وی افزود: برپایی بنر عهدنامه با امام زمان(عج) و شناساندن شخصیت های روحانی مؤثر در اعتلای اهداف حوزه از جمله آیت الله شیخ محمد تقی بافقی و مؤسس حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق مرحوم آیت الله میرغنی زاده و مسئول حوزه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سلیمانی از دیگر برنامه های این غرفه بود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت