پذیرش بانوان و تحصیل در حوزه

در جمع مسئولان و معاونین حوزه علمیه خواهران تبیین شد:

پذیرش بانوان تحصیل در حوزه

همزمان با آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور اولین نشست پذیرش مدرسه علمیه الزهرا(س) با حضور مدیر مدرسه در جمع مسئولان و معاونین این مدرسه برگزار شد.

در این نشست مریم تفکری ضمن تبریک بزرگداشت روز زن و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: بانوان از جمله کسانی هستند که بیشترین تأثیر را در پرورش روح و فکر فرزندان و تمام اعضای خانواده دارند لذا باید با فکری باز و ذهنی روشن تمام اعضای خانواده را مدیریت نمایند.

وی افزود: یکی از بسترهای پرورش بانوان تأثیر گذار در جامعه کنونی حوزه های علمیه خواهران است پس بر ماست تا تبلیغات گسترده زمینه حضور آن عزیزان را در حوزه جهت تحصیل علوم دینی و در کنار آن پرورش فکری و آموزش راههای مدیریت خانواده فراهم نمائیم.

در ادامه نشست پیشنهادات حضار از جمله نصب بنر و پوستر، تبلیغات چهره به چهره، فضای مجازی و … جهت اجرایی نمودن از آغاز پذیرش شنیده و مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است پذیرش طلاب خواهر از اواخر بهمن لغایت اواخر اردیبهشت ماه می باشد و علاقه مندان می توانند به صورت حضوری به حوزه واقع در بلوار میرغنی زاده، جنب دانشگاه پیام نور و یا تماس با شماره 03532443015-03532446340 ثبت نام نمایند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت