همایش طلاب جدید الورود

در بین طلاب خواهر بافق تبیین شد

همایش طلاب جدید الورود

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید همایش حضوری طلاب جدید الورود با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این همایش خانم مریم تفکری مدیر حوزه ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل البیت علیهم السلام در دهه آخر صفر ورود طلاب جدید را در عرصه سربازی امام زمان(عج) تبریک گفت و افزود: طلبگی جدای از لیاقت افزایش مسئولیت بانوان در عرصه جهادی زندگی می باشد که هر کدام از زنان باید بهتر و بیشتر از قبل به وظایف همسری و فرزندی خود توجه نموده تا در کنار تحصیل دین شاهد پیشرفت و رشد معنوی در حیطه خانواده خود باشند.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی در جزئی ترین کارها از اولویت های یک طلبه واقعی است که با نظم دهی به زندگی خود می تواند بعنوان الگو برای دیگران باشد و در مرتبه بعد توجه و اهمیت به دروس طلبگی و شئون زی طلبگی می باشد که راهگشا برای موفقیت های بعدی یک طلبه می باشد.

در ادامه همایش کارگاه آموزش سامانه مدرس و سامانه های کوثر نت و دیگر سامانه های مربوط به مرکز مدیریت توسط خانم دهقان زاده برگزار شد و به سوالات و اشکالات طلاب پاسخ داده شد.

برگزاری کارگاه زی طلبگی ویژه طلاب جدید توسط خانم بابازاده از اساتید اخلاق حوزه از دیگر برنامه های این همایش بود که با استقبال خوب طلاب مواجه شد.

گفتنی است کلاس های طلاب خواهر در اوایل سال به صورت غیرحضوری و در ماههای بعد با توجه به شرایط کرونا متعاقبا اعلام خواهد شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت