نشست موسس و مدیر حوزه با اساتید و کادر در روستای تراباد

حوزه علمیه خواهران بافق برگزار کرد :
نشست موسس و مدیر حوزه با اساتید و کادر در روستای تراباد
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) به همت مدیر حوزه علمیه خواهران و به مناسبت رحلت امام(ره) وگرامیداشت 15 خرداد نشست اساتید و کادر مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق با مدیر و موسس حوزه در محل روستای تراباد بافق برگزار شد .
در این مراسم که همراه با جلسات مدیر با اساتید و کادر ، موسس با اساتید و کادر و همچنین نشست ارتقاء معنویت در بین طلاب با حضور اساتید بود در ابتدا مریم تفکری مدیر حوزه در جمع اساتید در رابطه با آئین نامه های آموزشی و همچنین برنامه های پیش رو در تابستان و علی الخصوص ماه مبارک رمضان پرداخت .
بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء ، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در جمع اساتید و کادر حوزه به بیان کرامات و نمونه هایی از الگوهای عملی حضرت امام خمینی(ره) و اهتمام ایشان به نظم و تعلیم و تربیت پرداخت و بعد از سفارش به ارتقا معنویت خواستار توجه هر چه بیشتر مبلغان در راستای گسترش فرهنگ دینی و پاسخ به سوالات و شبهات عموم و بالأخص نوجوانان شد و در ادامه به مشکلات اساتید و مبلغان و نمونه های عملی از مسائل مبتلا به در سطح شهر پاسخ داد .
در ادامه این مراسم اعضای کانون فرهنگی پژوهشی حوزه و پایگاه مهدی یاوران نشستی با محوریت ارتقا معنویت در بین طلاب و حوزویان برگزار نمودند و به ارائه راهکار و پیشنهادات در این باره پرداختند .

 

ادامه مطلب :

نشست موسس و مدیر حوزه با اساتید و کادر در روستای تراباد
موضوعات: خبر  لینک ثابت