جشن بزرگ یاوران مهدی

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) مراسم جشن بزرگ یاوران مهدی همزمان با میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجیمی از مرکز استان و مولودی خوانی در محل بیت الرضا(ع) بافق برگزار شد .
در این مراسم که همان زمان با میلاد حضرت بقیه الله(عج) برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین نجیمی ضمن بیان آفت های موجود در عصر کنونی و لزوم توجه خانواده ها به این آسیب ها به وظایف مادران و زنان منتظر در عصر غیبت اشاره کرد و از خانواده ها خواست تا ضمن آگاهی کامل از مسائل روز جامعه فرزندان خود را از گرفتاری در دام های دشمنان نجات دهند .
وی در ادامه به بیان تاریخ زندگی بشر از ابتدا تا عصر غیبت و آسیب و آفات آن و وظایف نسل شیعه در قبال امام زمانشان پرداخت .
از جمله برنامه های این جشن ، قرائت قرآن ، سخنرانی ، مولودی خوانی ، اعلام فراخوان مقاله نویسی با محوریت زن منتظر( با موضوع های : 1-وظایف زن منتظر 2-نقش زن در منتظرپروری 3-وضعیت زنان در آخرالزمان4- زنان در دوران ظهور 5-وظایف زنان در زمینه سازی ظهور) ، برگزاری کارگاه ویژه فرزندان حضار با برنامه های متنوع با حضور حجت الاسلام والمسلمین فخر الدینی از مرکز استان ، واحد مشاوره ، واحد پاسخگویی قرعه کشی و اهداء جوایز به حضار و … بود .

ادامه مطلب :

جشن بزرگ یاوران مهدی
جشن بزرگ یاوران مهدی
موضوعات: خبر  لینک ثابت