نشست مجازی اساتید و طلاب

توسط مدرسه علمیه الزهرا بافق برگزار شد

نشست مجازی اساتید و طلاب

نشست مجازی اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا بافق در رابطه با سامانه مدرس و نحوه امتحانات در پیام رسان ایتا برگزار شد.

در این نشست خانم مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه الزهرا ضمن تشکر و قدردانی از همه حضارشرکت کننده گفت: امسال به دلیل درگیری همه با بیماری کرونا روند آموزش طلاب از طریق سامانه مدرس پیگیری شد که مدرسه علمیه الزهرا ضمن فعالیت در سامانه کوثر نت از ترم آینده همه فعالیت ها را در سامانه مدرس برگزار خواهد کرد.

مریم تفکری افزود: اساتید محترم برای این هفته یک جلسه درسی خود را از طریق سامانه مدرس پیگیری کنند و اشکالات را جهت پیگیری و رسیدگی به واحد آموزش مدرسه ارجاع بدهند.

در ادامه حمیده کارگران معاون آموزش گفت: اساتید در این ترم باید دروس خود را تا 25 آذر به اتمام برسانند و سوالات امتحانی خود را آماده و بر اساس فایل آموزشی که از مرکز تحویل داده شده در زمان مقرر در پرتال استاد بارگزار کنند و طلاب هم رأس همان ساعت سؤالات را دریافت کنند و بر اساس فایل آموزشی جواب های خود را به اساتید ارسال کنند.

خانم کارگران در ادامه گفت: اساتید میزان پیشرفت خود در سامانه کوثرنت را گزارش بدهند و حضور طلاب را در پرتال استاد ثبت کنند.

معصومه رنجبر معاون فرهنگی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همه حضار گفت: با توجه به شرایطی که کرونا برای همه پیش آورده است مرکز خدمات آماده کمک به اساتید و طلابی هست که درگیر این بیماری شده اند.

خانم فاطمه ابوالحکیمی معاون پژوهش نیز با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش گفت: امسال هفته پژوهش با عنوان جنبش علمی نامگذاری شده است و در گروه پژوهشی در پیام رسان ایتا نشست و مسابقه هایی برای این هفته در نظر گرفته شده که طلاب می توانند در این مسابقه ها شرکت فعال داشته باشند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت