ديدار با امام جمعه و مسئول حوزه علمیه الزهرا(س) به مناسبت هفته وحدت

در دفتر امام جمعه شهرستان بافق برگزار شد:
ديدار با امام جمعه و مسئول حوزه علمیه الزهرا(س) به مناسبت هفته وحدت
به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) و ریئس دانشگاه پیام نور به همراه کارکنان به دیدار حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی رفتند.
در این دیداردكتر ابراهيمي رياست دانشگاه پيام نور ضمن تبریک روز وحدت حوزه دانشگاه و اهميت تعامل بين اين دونهاد به فرمايش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: حضرت آقا فرمودند:” هدف اين نيست که از لحاظ ظاهر و شكل مثل هم باشند هدف از آنها پيشرفت جامعه مستقل است” و خدا رو شاكريم كه اين دونهاد يك همبستگي خوبي دارند و انشالله بتوانيم در پيشرفت جامعه بكوشيم.
در ادامه تفكري مدير حوزه علميه الزهرا(س) اين روز را به همه دانشجويان و طلاب عزيز تبريك گفت.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني در جمع حضار ضمن عرض خير مقدم و تبریک هفته وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت آیت الله دکتر مفتح گفت: يكي از ركن هاي اصلي نظام ما وحدت اين دوقشر است و وقتي در كنار هم ديگر قرار مي گيرند اثرات مثبتي در جامعه دارند و كل نظام منحوس پهلوي سعي مي كرد بين دو قشر جوان و فعال و زجر كشيده و مبارزه با ظلم جدايي و تفرقه بيندازد .
وی افزود: شهيد بزرگوار دکتر مفتح، ساكن تهران بودند و چهارشنبه شب ها مي آمدند قم و جلسه اي داشتند در مدرسه و ايشان بدون اينكه كسي متوجه بشود اين ارتباطات را در فيضيه بين دانشجويان و طلاب برقرار مي كردند و تعامل هاي علمي فكري و ارزش هاي ديني و اسلامي را برقرار مي كردند ولي الان انسجامي كه شهيد مفتح و امام خميني (ره) مي خواستند نيست.
امام جمعه شهرستان اظهار کرد: بايد هردو قشر در كنار هم بايستند تا جامعه را بسازند كه اگر اين دو در كنار هم نباشند جامعه به فساد و نابودي كشانده مي شود.
در پايان با تاکید بر اين نكته گفت: با توجه به اینکه خوشبختانه در شهرستان ما مديريت اين دو نهاد به دست بانوان است، آنها بهتر مي توانند براي ارتقاي فكري خانمها تلاش كنند .

موضوعات: خبر  لینک ثابت