نشست فرمانده سپاه ناحیه بافق با طلاب

در بین طلاب بسیجی خواهر بافق برگزار شد:

نشست فرمانده سپاه ناحیه بافق با طلاب

به مناسبت هفته بسیج نشست نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین دهستانی و فرمانده سپاه ناحیه بافق جناب سرهنگ صادقی و حفاظت اطلاعات سپاه آقای رنجبر در پایگاه حضرت معصومه (ص) برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام و المسلمین دهستانی بعد از قرائت قرآن ضمن تبریک هفته بسیج، از زحمات مدیر محترم سرکار خانم تفکری و فرمانده پایگاه خانم حسینی تشکر و قدردانی کرد و گفت: پایگاه بسیج و حوزه علمیه خواهران فعالیت های بسیار خوبی در سطح شهر داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه بافق نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج و تبریک به خاطر نمونه شدن پایگاه حضرت معصومه(ص)و بسیج طلاب گفت: با تشکیل بسیج توسط حضرت امام راحل(ره) باید آن را جشن بگیریم  و برای گام های بلند ترو شعار 40سال خدمت، جهاد و شهادت  استوارتر قدم برداریم.

وی افزود: امام خمینی(ره) یک سری ویژگی ها داشتند که برای خدا در مقابل ظلم ایستادگی کردند و نترسیدند و در دوران طاغوت با تهدید و با اولین برخورد مانع قدرتنمایی ظلم شدند و از ویژگیهای بارز حضرت امام(ره)  ایستادگی و مقاومتشان بود که نشان دهنده ی فرهنگ و منش مقاومت است.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: با جستاری به کتاب انسان 250ساله  می بینیم در جبهه اسلام  شخصیت های بزرگی مثل پیامبر اکرم(ص) خودشان دارای چنین شخصیت هایی بوده و ائمه معصومین نیز در طول تاریخ اهداف مشخص و مقاومت گونه ای داشته اند.

وی گفت: امروزه حرکت مردم تنها یک حرکت داخل مرز نبوده بلکه رهبر معظم انقلاب یک تفکر ی را ایجاد کرد که امروزه گسترش پیدا کرده است.

موضوعات: خبر  لینک ثابت