اغتشاشات اخیر و بصیرت طلبی بسیجیان

در بین طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق تبیین شد:

اغتشاشات اخیر و بصیرت طلبی بسیجیان

همزمان با هفته بسیج نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج با موضوع اغتشاشات اخیر با سخنرانی خانم سمیه السادات حسینی فرمانده بسیج طلاب در بین طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد.

سمیه السادات حسینی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: تنها راه ساخته شدن این مملکت یک چیز است  و آن تربیت شدن مردم است، رهبران شیعه در طول تاریخ از زمان رسول گرامی اسلام(ص) تا الان هدفشان چیزی مهمتر از فهم مردم نبوده و هیچ وقت نباید انتظار داشته باشیم که رهبران شیعه در انتخابی که ما کرده ایم دخالت کنند چون مردم خودشان باید بفهمند .

وی افزود: بارها این سوال پرسیده می شود که چرا رهبری در مقابل دولت نمی ایستد باید در جواب آنها گفت :رئیس جمهور با رای مردم انتخاب می شود و رهبر با سکوت به انتخاب مردم احترام می گذارد و بالاجبار در مقابل بعضی سیاست های دولت نرمش نشان می دهد همانطور که امیر مومنان علی (ع) مجبور به مذاکره با معاویه شدند .

فرمانده بسیج طلاب اظهار کرد: با وجود سپاه تلاش های چشمگیری در ساخت جاده و اتوبان ،بزرگراه ،سد و غیره و همچنین امنیت کشور داشتیمو انشالله با بصیرت پیشرفت های بیشتری خواهیم داشت اما متاسفانه عوامل پشت پرده مانع از بصیرت و پیشرفت کشور در هر زمینه ای می شوند.

وی با پخش کلیپ های مختلفی از آشوبهای خیابانی و فضاهای مجازی برای طلاب روشنگری کرد و در پایان جلسه به سوالات طلبه ها در مورد گرانی بنزین و….پاسخ داده شد .

موضوعات: خبر  لینک ثابت