نشست تبیین گام دوم انقلاب

در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد:

نشست تبیین گام دوم انقلاب

به منظور آگاه سازی طلاب نشست تبیین گام دوم انقلاب با سخنرانی سرکار خانم تفکری مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها و هادی سیاسی در بین طلاب برگزار شد.

در این نشست مریم تفکری گفت: انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشته و قدم به دهه ی پنجم  حیات خود گذاشت که دشمنان مستکبر گمان های باطلی در سر داشتند اما دوستان در سراسر جهان ، امیدوارانه آن را در گذر از چالش ها و به دست آوردن پیشرفت ها همواره سربلند دیده اند. در این مواقع رهبر انقلاب اسلامی با صدور« بیانیه گام دوم انقلاب » و برای ادامه ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه ی گذشته پرداختند و توصیه های اساسی به منظور« جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرمودند.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان که برای « دومین مرحله ی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی » بوده و فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی ایران را رقم زد.

مدیر حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: نکته ی مهمی که آینده سازان باید در نظر داشته باشند، این است که در کشوری زندگی می کنند که از نظر ظرفیت های طبیعی و انسانی، کم نظیراست و بسیاری از این ظرفیت ها با غفلت دست اندرکاران تا کنون بی استفاده یا کم استفاده مانده است. همت های بلند و انگیزه های جوانان و انقلابی، میتواند آنها را فعال و در پیشرفت مادی و معنوی کشور جهش ایجاد کند. مهمترین ظرفیت ها، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیر بنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است..

این هادی سیاسی گفت: توصیه هایی که در پرتو امید و نگاه خوشبینانه به آینده که حضرت آقا فرمودند عبارتند از:علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی است. بیش تر از همه چیز نخستین توصیه حضرت آقا  امید و نگاه خوشبینانه به آینده است . بدون این کلید اساسی، همه ی قفل ها، هیچ گامی نمی توان برداشت.

ادامه مطلب :

نشست تبیین گام دوم انقلاب
موضوعات: خبر  لینک ثابت