جشن بزرگ مهدویت به مناسبت نیمه شعبان


در بین طلاب و دانش آموزان مدارس دختر شهرستان بافق تبین شد

جشن بزرگ مهدویت به مناسبت نیمه شعبان

همزمان با اعیاد شعبانیه جشن مهدویت با حضور طلاب، اساتید و دانش آموزان در سالن اجتماعات حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها برگزار شد.

مریم تفکری مدیر حوزه علمیه خواهران هدف از برگزاری این مراسم را اشنایی بهتر دانش آموزان با حضرت مهدی عجل الله آخرین و دوازدهمین امام بیان کرد و گفت: پیروان حضرت مهدی آخرین موعود مسلمانان معتقد هستند که روزی قیام می کند و عدالت را در سرتاسر جهان گسترش می دهد.

وی ضمن گرامیداشت میلاد امام زمان عجل الله و جشن های نیمه شعبان تاکید کرد: این ایام بسیار اهمیت دارد چرا که تمام دنیا در انتظار مهدی عجل الله و قیام او است و ما اگر می‌خواهیم ایشان را به مردم جهان بشناسانیم باید در رابطه با ایشان تبلیغات بیشتری داشته باشیم که یکی از این تبلیغات برگزاری هر چه باشکوه تر جشن میلاد ایشان است.

وی با بیان اینکه ما باید با عملکرد خودمان نشان دهیم که مهدوی هستیم گفت: امروزه جشن های ما باید رنگ و بوی خدایی داشته و این روز ها را گرامی بداریم.

اجرای گروه سرود دانش آموزان، همچنین اجرای گروه سرودطلاب با نام منتظران ظهور در مدح امام زمان عج الله و اجرای نمایش با موضوع تولد و امامت امام مهدی عجل الله از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.
گفتنی است مراسم، با طبخ آش رشته و اهدا گلدان به دانش آموزان به پایان رسید.

موضوعات: خبر  لینک ثابت