لزوم بصیرت در انتخاب اصلح

در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد:

لزوم بصیرت در انتخاب اصلح

نشست سیاسی بصیرت افزایی با سخنرانی زهرا صاقیان استاد حوزه در بین طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست زهرا صادقیان گفت: اولین وظیفه طلاب تشویق مردم برای شرکت حداکثری در پای صندوق های رای می باشد و در مرحله بعد انتخاب کاندیدی است که معیارهای لازم از دیدگاه قانون اساسی و سخنان مقام معظم رهبری را داشته باشد.

 وی افزود:  مردم باید در ساعات اولیه روز جمعه در انتخابات شرکت نمایند تا از جمله مصادیق آیه «فاستبقوا الخیرات» قرار گرفته و در کار خیر سبقت بگیرند و در این مورد به حضور حضرت آقا بین ساعت 8الی 8:30پای صندوق اشاره کرد.

 این استادحوزوی اظهار کرد:ما باید اصلح را انتخاب کنیم و نامزدهایی را که الان ادعای انقلابی می کنند ولی وقتی به  صندلی رسیدند تمام وظایف خود را فراموش می کنند را خوب شناسایی کنیم،  فقط نگاه نکنیم که کاندید باید حتما از شهر و دیار خودمان باشند و همیشه ملاک بالاتر ی را در نظر بگیریم و آن ایسنت که در جاییکه مصالح اسلام در خطر است سکوت نکند و انقلابی عمل کند و جزء ساکتین در مجلس نباشد، چون اگر کاندید انقلابی باشد نمی گذارد اوضاع کشور دچار تزلزل  شود.

وی گفت: رهروان ولایت ـ امام خمینی ره در طول حیات خود در زمان های متعدد، بارها و بارها بر لزوم حفظ این انقلاب و نظام تأکید کرده اند؛ گاه از حفظ نظام تعبیر به اوجب واجبات نموده و گاه نیز با این بیان که حفظ جمهورى اسلامى از حفظ يك نفر- ولو امام عصر باشد- اهميتش بيشتر است.

موضوعات: خبر  لینک ثابت