حلقات صالحین با محوریت کتابهای شهید مطهری

در بین طلاب بسیجی خواهر بافق برگزار شد:

حلقات صالحین با محوریت کتابهای شهید مطهری

حلقه های صادقین پایگاه حضرت معصومه(س) با محوریت مطالعه و مباحثه وگفتگو پیرامون کتاب آزادی معنوی شهید مطهری در بین طلاب بسیجی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

فرمانده بسیج طلاب گفت: به منظور انسجام بخشی و هدفمند کردن حلقه ها وآشنایی وعلاقمند سازی طلاب با کتابهای شهید مطهری، حلقه های صادقین پایگاه حضرت معصومه(س) با محوریت مطالعه و مباحثه وگفتگو پیرامون کتاب آزادی معنوی شهید مطهری هرهفته درحوزه برگزار می شود.

سمیه السادات حسینی اظهار کرد:  در این حلقه صادقین، ابتدا از خانم ها درباره اینکه آزادی چیست سؤال شد و طلاب نظرات خود را بیان نمودند که در این رابطه  برخی از طلاب آزادی را همان آزادی بیان که در جامعه است و می توان بدون ترس عقاید خود را درجامعه مطرح کنند می دانند.

وی افزود: برخی از طلاب نیز معتقد بودند در کشورهای دیگرهم آزادی مطلق وجود ندارد و آزادی فرد تا جایی که مخل آزادی دیگران نشود اشکالی ندارد و آنها نیز ملزم به رعایت برخی قوانین جامعه میباشند.

فرمانده بسیج طلاب گفت: در این نشست قسمت اول کتاب آزادی معنوی که در مورد معنای مولا بود توضیح داده شد و به یکی از معانی مولا که آزاد کننده میباشد اشاره شد و وقتی چهارده معصوم را مولا میخوانیم یعنی آنها آزاد کننده انسانها از شهوات نفس و بدن میباشند، درنتیجه انبیا و مرسلین و ائمه اطهار علیهم السلام آزاد کننده انسانها میباشند.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت