حضور طلاب خواهر بافقی در اجتماع عظیم بسیجیان

همزمان با روز بسیج در شهرستان بافق برگزار شد:

حضور طلاب خواهر بافقی در اجتماع عظیم بسیجیان

طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق به مناسبت بزرگداشت روز بسیج در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان شرکت نمودند.

در این همایش سردار اکبر فتوحی ضمن بزرگداشت این روز بزرگ گفت: ای جوانی که هوادار آمریکا هستی این ملت عزیز اعم از کوچک و بزرگ از عاشورا درس گرفتند لبیک می گویند امام زمان را نمی دهند حسینشان را نمی دهند .

 وی خطاب به جوانان بسیجی اظهار کرد: ای جوان تو باید به امریکا نگاه چپ کنی ایران به قدرتی رسیده که می تواند ناوهای امریکا را به سمت میادین مین هدایت کند، ما به قدرتی رسیده ایم که هدایت یک ماشین بدون راننده و هدایت کشتی بدون ناخدا خلبان را در دست دارد. ایران به قدرتی رسیده که می تواند به نیروهای شبه دولتی ضربه بزند.

وی با تأکید در نقش چشمگیر همه قشرهای جامعه در پیشبرد اهداف کشور گفت: هر مسئولی فاصله بگیرد اول ضرر به خودش و بعد به کشور می زند. چشم مستضعفان جهان به شما خواهران و برادران بسیجی است

امروز تفکر بسیجی را از شما به ارث می برند بنابراین ای کسانی که در کشور مسولیت دارید مدار جامعه با تفکر بسیحی روی پای خود می ایستد باید با تفکر بسیجی به سمت جامعه حرکت کند . امروز شما بسیجیان به برکت خون شهدا و اطاعت از رهبر عزیز و بکارگیری دانشگاه دفاع مقدس به قدرت برتر جهان رسیده اید یک تکلیف گرایی و اطاعت از فرمان الهی است.

سردا فتوحی با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: اغتشاشات این چند روز گذشته قوی تر از فتنه ۸۸ بود؛ بنزین بهانه بود! حداقل دوسال امریکا به هواداران خودش آموزش داده بود برای هر میدانی هر نقطه از ایران فرمانده میدان اماده کرده بودند منتطر رمز بودند رمزشان بنزین بود وقتی نسنجیده اعلام کردند چطور بلافاصله در شهرها شروع کردند.

امروز بسیحیان با چهل سال اقتدار و شکوه به این مرحله رسیده اند، ما از امام زمان فرمانده کل قوا و امام خامنه ای اطاعت می کنیم؛ فتنه فقط اتش زدن نیست یک فتنه برای حزب الهی ها و متدینین پیچیده تر است.

موضوعات: خبر  لینک ثابت