تربیت مبلغات برای اولین بار در بافق

تربیت مبلغات برای اولین بار در بافق
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) اولین دوره تربیت مبلغات هم اکنون در حوزه علمیه الزهرا(س) در حال برگزار می باشد
مریم تفکری مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) در حاشیه این دوره گفت : این دوره به مدت هشت روز فشرده و با حضور اساتید مجرب از استان قم ، یزد و شهرستان بافق برگزار خواهد شد . وی افزود : این دوره برای اولین بار است که به صورت حرفه ای در سطح شهرستان تشکیل شده که با استقبال بی نظیر طلاب و دانش آموختگان همراه بوده است .
تفکری هدف برگزاری این دوره را نبود مبلغین کارآزموده و مجرب و همچنین وجود خلأ در این زمینه عنوان کرد و افزود : مباحثی که در این دوره مطرح می شود اعم از آموزش مداحی ، احکام ، روش سخنرانی و روانشناسی خانواده است که همه اینها از ملزومات و دغدغه هایی است که جامعه با آن روبرو است .
وی ادامه داد : در این دوره 50 نفر از مبلغات آموزش داده می شوند تا به حول و قوه الهی بتوانند وظیفه ای که به عنوان سرباز امام زمان(عج) بر عهده دارند را به خوبی انجام دهند .
مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) در رابطه با زمان این دوره گفت : این دوره تا 23 مرداد ماه ادامه دارد و در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون گرفته می شود و به آنها گواهی معتبر داده خواهد شد .

موضوعات: خبر  لینک ثابت