تحلیل مسائل سیاسی روز همزمان با فجر فاطمی در بین طلاب خواهر بافقی

تحلیل مسائل سیاسی روز همزمان با فجر فاطمی در بین طلاب خواهر بافقی

همزمان با ایام الله دهه فجر فاطمی مراسم سوگواری ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه بافق در جمع طلاب، اساتید و بانوان بافقی در محل حسینیه حضرت زینب(س) این حوزه برگزار شد.

در شب دوم مراسم، حجت الاسلام دهستانی با بیان «انقلاب فاطمی، فجر فاطمی» گفت: اگر به ما بگویند آمریکا می خواهد با تمام قوا و نیرو حمله کند چه تصوری داریم؟ آیا نیروی او با نیروی الهی برابری خواهد کرد؟ کدام نیرو، نیروی برتر است؟!!

حجت الاسلام دهستانی در همین راستا افزود: یهودیان به پیامبر گفتند چرا رو به قبله ما نماز می خوانی؟ خدا از پیامبر پرسید چرا ناراحتی رسول الله؟ و پیامبر مسئله را مطرح کرد، و خدا پیامبر(ص) را با عوض کردن قبله شاد کرد؛!! خدا و نیروی او چیزی است که اگر بخواهد با تار عنکبوت در غار ثور جان رسول خدا را حفظ کند؛ و یا همچنین خدا حضرت ابراهیم را با نیروی خود حفظ کرد آن هم زمانی که 120 هزار کودک پسر کشته شد!! قدرت و نیروی الهی چیزی است که قابل مقایسه با هیچ نیرویی نیست!

وی گفت: در انقلاب ما هم خدا خواست که پرواز امام با موفقیت انجام شود و وارد خاک ایران شود و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، نیروی خدا پشتوانه ملت بوده و هست! چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه الآن که دچار تحریم هستیم! ما جلوی یک ابر قدرت تا دندان مسلح ایستاده ایم و تاکنون هم پیروز بوده ایم و اینها همه سرمشق از حضرت زهرا(س) است!

نماینده ولی فقیه در سپاه بافق اظهار کرد: حضرت زهرا(س) چند گام در دفاع از ولایت برداشتند از جمله: بیان خطبه و سخنرانی غرّا، گریه و زاری و یادآوری، فدا نمودن جان خود در دفاع از ولایت فقیه و مبارزه، خرج نمودن تمام اعتبار خود برای ولایت و … که اینها همه بعنوان الگو و سرمشق عملی قابل استفاده می باشد بخصوص در زمان فعلی که بالای هفتصد اتاق فکر در آمریکا برای مقابله با اسلام تشکیل شده و سیصد شبکه فارسی زبان را برای ضربه زدن به اسلام حمایت می کنند!

حجت الاسلام دهستانی در پایان به اشاره به نحوه شهادت شهید طالب طاهری و اینکه انقلاب ما به خون چنین شهدایی آبیاری شده به بیان خاطرات آیت الله نوری همدانی در منطقه ای از گیلان اشاره کرد و گفت: برای روشنفکری 2 نفر مخاطب هم کفایت می کند و باید با تمام توان و نیرو در دفاع از انقلاب کوشید و معتقد باشیم همه این ها از الطاف الهی است و این کلام رهبر معظم انقلاب را که می فرمایند: «من تمام مشکلات و مسائل کشور را در ایام فاطمیه از بی بی فاطمه زهرا(س) استمداد می طلبم» را سرلوحه خود قرار دهیم.

مداحی و روضه خوانی توسط آقای شفیعی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت