تجلیل از اولین بانوی راه یافته به شورای اسلامی شهر بافق

در جمع فرهیختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد:

تجلیل از اولین بانوی راه یافته به شورای اسلامی شهر بافق

در این نشست حجت الاسلام سلیمانی مسئول حوزه های علمیه شهرستان ضمن اعلام رضایت از حضور بانوان در عرصه های مختلف جامعه و تاکید بر اخلاص و توجه به رضایت الهی در تمام فعالیت ها از زهرا زارعی استاد حوزه علمیه به عنوان اولین بانوی راه یافته به شورای شهر بافق تجلیل به عمل آورد.

در ادامه مریم تفکری مدیر حوزه الزهرا سلام الله علیها حمایت خود و اساتید حوزه خواهران را اعلام داشت و افزود: بانوان نقش مهمی در ساختن جامعه ای سالم دارند و اگر نقش آنان نادیده گرفته شود و به نیازهای اساسی آنان پاسخ داده نشود ضربه سختی به پیکر اجتماع میخورد‌.

وی گفت: راه یافتن استاد حوزه علمیه را در این برهه از زمان به شورای شهر بافق به فال نیک میگیریم و با قدرت تمام در مسیر هدفمند این بانوی موفق حمایت و همکاری خواهیم کرد.

در ادامه ی این نشست زهرا زارعی ضمن تشکر به بیان اهداف خود پرداخت و گفت: امروز در بین بانوان شهر مشکلات ونیازمندی هایی وجود دارد که باید به آن پرداخت تا بانوان بتوانند نقش تربیتی خود را در بهترین حالت ایفا کنند. ما بانوان باید با اتحاد خود نقش موثر تربیتی را جدی گرفته و از آن برای ساختن جامعه ای سالم و باتقوا بهره ببریم.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت