*دعای ندبه هر هفته جمع صبح در جمع طلاب خواهر بافقی برگزار می شود

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرائت دعای ندبه جمعه این هفته در محل حسینیه حضرت زینب(س) مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار می شود.

این هفته نیز مراسم دعای ندبه با سخنرانی خانم خلیلی و نوای مداح اهل بیت آقای شفیعی در جمع طلاب و عموم بانوان شهرستان برگزار شد.

*قرائت دعای ندبه، ذکر فضایل اهل بیت و مداحی از برنامه های این مراسم بود.

 *غبار روبی قبور شهدای گمنام بهشت الحسین شهرستان بافق توسط طلاب خواهر

مراسم غبار روبی از قبور شهدای گمنام بهشت الحسین شهرستان بافق با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

همزمان با بزرگداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی و ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در معیت اساتید و مسئولان حوزه بر قبور شهدای گمنام حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با شهدا و قرائت زیارت عاشورا با حضرت بقیه الله (عج) همدردی نمودند.

 *بازید از نمایشگاه کتاب آستان مقدس امامزاده ظهیرالدین عبدالله بن موسی بن جعفر(ع) شهرستان بافق

 بازید از آسایشگاه معلولین سرای رحمت شهرستان بافق

 *تبیین دستاوردهای مهم انقلاب در بین طلاب و دانشجویان خواهر بافقی

نشست علمی- پژوهشی تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور کادر، اساتید، طلاب و مسئولین و دانشجویان دانشگاه پیام نور در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست زهرا گنجی کارشناس و سخنران این جلسه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت زهرا(س) گفت: این ایام فرصت خوبی برای مرور دستاوردهای انقلاب ما در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، علم و فن آوری، سیاسی و … می باشد.

وی افزود: در شرایط حساس کشور که هجمه های مختلفی از طرف دشمنان و منافقان وارد می شود اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب از طرف نیروهای انقلابی به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی بیشتر می گردد که از جمله آن دستاوردها استقلال سیاسی، شکسته شدن هیبت استکبار، رونق دین و دینداری، اثرگذاری در مسائل مهم منطقه، شکل گیری هویت اسلامی- ایرانی و … می باشد.

زهرا گنجی گفت: در توصیف انقلاب همین بس که امام خمینی(ره) از آن به عنوان «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و بر ما قشر جوان و انقلابی است که با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن طلایه دار این انقلاب باشیم.

 * برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی پیشرفت علم یا پسرفت علم

 *نمایشگاه فجر فاطمی

 *برگزاری همایش فاطمیون با حضور حجت الاسلام سبزواری

 *راهپیمایی 22 بهمن

 

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت