امنیت در جامعه یعنی آرامش هنگام خروج از منزل

امنیت در جامعه یعنی آرامش هنگام خروج از منزل

در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد

نشست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق در جمع طلاب

نشست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرهنگ محمد کمالی با محوریت امنیت و آرامش با حضور اساتید و طلاب در محل مدرسه علمیه خواهران بافق برگزار شد.

در این نشست سرهنگ کمالی از امنیت به عنوان آرامش هنگام خروج از منزل یاد کرد و گفت: در جامعه ای که امنیت برقرار باشد افراد جامعه هنگام خروج از منزل هیچ دغدغه ای نخواهند داشت.

وی عوامل ایجاد امنیت را عموم جامعه معرفی کرد و افزود: امنیت یک موضوع اجتماعی است که مختص به نیروی انتظامی نمی باشد بلکه تمام سازمان ها و ارگان ها باید دست به دست هم بدهند تا امنیت ایجاد شود چرا که ایجاد امنیت مختص به یک سازمان خاص نیست.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی مقابله با عواملی است که امنیت را دچار خطر می کند و از آنجایی که هر موضوعی در متن جامعه رقیب دارد امنیت نیز رقبای خاص خود را دارد و برای مقابله با آن همت تمام عموم جامعه در کنار مجریان قانون را می طلبد.

در ادامه نشست پرسش و پاسخ در رابطه با مسائل شهر از جمله امنیت اجتماعی، بی بندو باری، بی حجابی و … بین طلاب و فرمانده نیروی انتظامی برگزار و به سؤالات پاسخ داده شد و در موارد مورد لزوم قول پیگیری داده شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت