اجرای طرح امین در مدارس بافق

در آموزش و پرورش بافق برگزار شد

اجرای طرح امین در مدارس بافق

 در این جلسه که با حضور رئیس آموزش و پرورش آقای قاسم زاده و معاون فرهنگی؛ آقای میر جعفری و معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان؛ حجت الاسلام حسینی پور و مسئول واحد تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق؛ خانم زارعی و جمعی از مدیران مدارس شهرستان بافق برگزار شد، به نحوه اجرای طرح امین در مدارس پرداخته شد.

در ابتدای جلسه، آقای قاسم زاده ضمن تشکر از حضور مدعوین به بیان ضرورت اجرای این طرح در مدارس پرداخت و از مدیران خواست تا با حفظ روحیه همکاری و همیاری، مبلغین این طرح را در راه رسیدن به اهداف مشخص شده یاری رسانند.

در ادامه حجت‌الاسلام حسینی پور به تبیین این طرح پرداخت و اهداف این طرح را، آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و احادیث و رفع معضلات خواند و خاطرنشان کرد که مبلغین طرح امین با حضور در دوره‌های این طرح و شرکت در امتحان و مصاحبه، آمادگی لازم را برای ورود به مدارس کسب کرده‌اند.

خانم زارعی نیز به بیان توضیحاتی در رابطه با دوره هایی که تاکنون مبلغین در آن  شرکت داشته‌اند پرداخت و خاطرنشان کرد: طلاب در چند ماهه اخیر در دوره‌های آموزشی از قبیل سواد رسانه‌ای ،تکنولوژی تبلیغ ،شبهه شناسی و روش پاسخ دادن به آن، احکام، تفسیر و… شرکت کرده اند و جهت فعالیت در مدارس آمادگی لازم را دارند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت