مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
اردیبهشت 1395
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31








جستجو





موضوعات




  دعوتنامه جشن میلاد حضرت مهدی(عج)   ...
دعوتنامه جشن میلاد حضرت مهدی(عج)
موضوعات: خبر  لینک ثابت





  فراخوان مقاله   ...
فراخوان مقاله
موضوعات: خبر  لینک ثابت





  دعوتنامه جشن میلاد   ...
دعوتنامه جشن میلاد
موضوعات: خبر  لینک ثابت





  دوره آموزشی سرگروههای حلقه صالحین   ...
دوره آموزشی سرگروههای حلقه صالحین

مدرسه علمیه خواهران شهرستان بافق برگزار کرد :
اولین جلسه از سلسله جلسات آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین
این حلقات صالحین ، از کار های بسیار خوب و برجسته است که گسترش کمّی و کیفی آن باید مورد توجه قرار گیرد.
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(دامت ظلّه)
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) اولین جلسه توجیهی – آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین با حضور سرگروه های طلاب و سایر سرگروه های شهرستان در محل حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) و با حضور اساتید مربی حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی نژاد(معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع)) و ربابه برزگری (مربی طرح صالحین) برگزار شد.
این دوره که در راستای ارتقاء سطح علمی – آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین و بالفعل بودن هر چه بیشتر آنها برنامه ریزی شده ، مربی های مربوطه مباحثی پیرامون اصول حلقه داری ، امر به معروف و نهی از منکر ، شبهات و فرقه ها ، روش حلقه داری و تنوع بخشی ، مخاطب شاسی و ارتباط مؤثر و … را مطرح خواهند نمود .
اولین جلسه با محوریت اصول حلقه داری با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد و ربابه برزگری به صورت کارگاهی برای سرگروه ها برگزار شد .
گفتنی است جلسات بعدی این دوره در اوایل تابستان بعد از امتحانات ترم طلاب برگزار خواهد شد.

ادامه »

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  سیره نبوی مانند وحی است ...   ...
سیره نبوی مانند وحی است ...

مدرسه علمیه خواهران بافق برگزار کرد :
جشن و سخنرانی به مناسبت مبعث ختم رسل حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله)
سیره نبوی مانند وحی است …
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) به مناسبت مبعث رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) مراسم سخنرانی و جشن با حضور عظیمه کاظمی از مبلغان حوزه برگزار شد .
در این مراسم که با دکلمه خوانی و مولودی خوانی همراه بود عظیمه کاظمی به بیان اهمیت مبعث و سیر نبوی و جایگاه آن در بین شیعیان پرداخت و گفت : در عصر جاهلیت ، نورهای هدایت در دریای گمراهی غرق شده بود ، آفتاب دین در تاریکیها فرو رفته ، ماههای نورانی پشتابرهای گمراهی قرار گرفته بود . انسانها ، بتها را می پرستیدند و بر آنها سجده می کردند ، با اعمال خود باعث برافروختن خشم پروردگار و آتش جهنم شده بودند که خداوند متعال در چنین شرایطی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) را فرستاد و قرآن را نازل نمود تا نادانی ها و گمراهی ها را از بین ببرد و با فرستادن ایشان دینی کامل ایجاد کرد که از تمام جهات برای انسان برنامه داشت .
کاظمی افزود : بعثت پیامبر (صلی الله علیه و آله) نعمت بزرگی است که ما باید شکرگزار آن باشیم و اولین مرحله این تشکر آنست که ما نسبت به این نعمت بزرگ بی اعتنا نباشیم و با عبادت خالصانه مانند نماز ، انفاق در راه خدا ، تبسم و خوشحالی در چهره ، زیارت آن حضرت و .. ادای وظیفه نمائیم .
این مبلغ حوزه اظهار کرد : در آخر روز باید این اعمال را به صاحبان و نگهبانان آن روز تسلیم کرد تا اصلاح شوند . و به گونه ای عمل کنیم تا از سیره آن حضرت غافل نمانیم و آن را برای همیشه زنده نگه داریم . وی افزود : سیره نبوی مانند وحی است که برای فهم احکام اسلامی و حقایق تاریخ اسلام بایستی سیره نبوی را درک کنیم و در همین راستا می طلبد که مسلمانان نسبت به سایر افراد بیشتر به سیره نبوی توجه کنند چرا که آنها دوازده امام معصوم دارند که آنها را به سوی پیامبر(صلی الله علیه و آله) دعوت می کنند .

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  نماز ، دانشگاهی به معنای واقعی کلمه   ...
نماز ، دانشگاهی به معنای واقعی کلمه

مدرسه علمیه خواهران بافق برگزار کرد :
سخنرانی به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام)
نماز ، دانشگاهی به معنای واقعی کلمه
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) مراسم سخنرانی با حضور زهرا زارعی از مبلغان حوزه برگزار شد
در این جلسه زهرا زارعی ضمن بیان حدیثی از امام هفتم شیعیان با مضمون «وجدتُ علم الناس کُلُه فی أربع . أن تعرف ربّک ، أن تعرف ما صنع بک ، أن تعرف ما یرید منک ، أن تعرف ما یخرجک عن دینک» گفت : هر چیز مقدمه ای دارد و هر مکان نورانی برای وارد شدن به آن باید مقدمه ای را اجرا کرد بنابراین برای اقامه نماز نیز مقدماتی از جمله شناخت پروردگار ، هستی ، هدف انسان و … لازم است .
زارعی افزود : پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) فرمودند : وقتی خدا نماز را واجب کرد و آلودگی بنده ها را دید فرمود : بنده آلوده حق ندارد به زیارت نماز مشرف شود چون نماز پاک است و حقیقتی دارد که یکپارچه نور است و ظلمت حق ملاقات نور را ندارد لذا فرمودند : قبل از اینکه وارد نماز شوید اول روشن شوید و بعد وارد منطقه روشنایی شوید چون اگر نورانی شدید می توانی در نماز حضور قلب پیدا کنید .
این مبلغ حوزه اظهار کرد : نماز یک دانشگاه است که در آن درس کنار گذاشتن تکبر ، خودخواه نبودن ، نظم ، زندگی هدفمند و … آموزش داده می شود. پس در وضو می آموزیم که باید تمام رفتارها و اعمالمان را پاک نگه داریم چرا که مواضع دنیا طلبی را با آب که نماد پاکی است می شوییم .
وی در همین رابطه به مواضع وضو و اهمیت آن اشاره کرد و گفت : در وضو وجه که محل ارتباطات ست شسته می شود و از آن می آموزیم ارتباطات پاک نگه داشته شود ، دستها نماد قدرت است و به ما می آموزد که قدرت هایمان که در زن لطافت و در مرد زور بازو و زمختی است پاک نگه داشته شود و سر را مسح می کنیم بدان معنی که تفکراتتمان پاک بماند و پاها را مسح می کنیم تا قدم هایمان در راه نیک و پاک برداشته شود .

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  ایران و خلیج فارس مرکز خاورمیانه ...   ...
ایران و خلیج فارس مرکز خاورمیانه ...

مدرسه علمیه خواهران بافق برگزار کرد :
نشست سیاسی با محوریت خاورمیانه
ایران و خلیج فارس مرکز خاورمیانه …
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س)نشست سیاسی بامحوریت خاورمیانه با سخنرانی کاظم میرزایی هادی سیاسی برگزار شد .
در این نشست میرزایی ضمن اشاره به مسائل روز کشور و بیان برخی نکات قابل توجه در مورد آن ها گفت : یکی از دانشمندان غربی می گوید : مرکز جهان خاورمیانه است ، مرکز خاورمیانه خلیج فارس است و مرکز خلیج فارس ایران است و مهار جهان در مهار خاورمیانه و مهار خاورمیانه در مهار خلیج فارس و مهار خلیج فارس در مهار ایران است ؛ پس اگر خواستی مهار و کنترل جهان را در دست بگیری تنها راهش این است که بتوانی ایران را مهار کنی .
این هادی سیاسی افزود : بسیاری از قدرتهای استعمارگر برای رسیدن به اهداف خود بسیاری از گروههایی را که خود روی کار می آورند را خود نابود می کنند که در مورد عراق مشهود بود .
وی اظهار کرد : تئوری های تینگ تونگ سه تمدن وجود دارد : 1-تمدن غرب به رهبری آمریکا 2-تمدن اسلام به رهبری ایران 3-تمدن کنفیسیوس به رهبری چین ، که تمدن کنفیسیوس فقط به اقتصاد جهان ضربه وارد می کند اما تمدن اسلام ضربه به فرهنگ و ایدئولوژی غرب و آمریکا وارد می کند و این برای آمریکا خیلی خطرناک است .
میرزایی در پایان در مورد گفتگوی تمدن ها و هیئتهای مذهبی و لزوم جلوگیری از خرافه گرایی صحبت کرد .

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  بهترین صدقه آموختن علم به دیگران است   ...
بهترین صدقه آموختن علم به دیگران است

حوزه علمیه خواهران بافق برگزار کرد :
نشست مدیر با طلاب همزمان با هفته معلم
بهترین صدقه آموختن علم به دیگران است
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) همزمان با هفته معلم نشست مدیر با طلاب با حضور اساتید و کادر با سخنرانی مریم تفکری مدیر حوزه برگزار شد .
در این نشست مریم تفکری ضمن گرامیداشت مقام استاد بزرگ شهید مطهری(ره) به بیان احادیثی در وصف مقام معلم و اهمیت علم آموزی پرداخت .
تفکری با بیان روایتی از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) با این مضمون گفت : «ای امت من یا عالم باش یا در حال آموختن دانش و وقت خود را در بیهودگی و خوشگذرانی صرف نکن. »
مدیر حوزه علمیه خواهران در آداب تعلیم و تعلّم افزود : برای تعلیم و تعلّم آدابی است که شایسته است انسان آن ها را رعایت نماید از جمله :
1-بهتر است علم را از کسانی یاد بگیریم که شایسته هستند .
2-صبوری : کسی که می خواهد علم بیاموزد باید صبور باشد .
3-شرم نکردن : امام رضا (علیه السلام) در این رابطه می فرمایند : کسی که علم ندارد نباید از یادگیری شرم کند.
4-دوری از انگیزه های دنیوی
5-یادداشت کردن
6-پرسشگری
7-آموزش به دیگران که رسول خدا(صلی الله علیه و آله) در اهمیت این موضوع فرمودند : بهترین صدقه این است که مرد دانشی را بیاموزد و به برادرش بیاموزد .
8-یکسان نگری در تعلیم و آسان آموزی و …
مریم تفکری در پایان نشست به بیان برخی نکات و آداب طلبگی علی الخصوص در محضر اساتید و … پرداخت .

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  جشن گرامیداشت شهید مطهری و روز معلم   ...
جشن گرامیداشت شهید مطهری و روز معلم

حوزه علمیه خواهران بافق برگزار کرد :
جشن گرامیداشت شهید مطهری و روز معلم
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) جشن روز معلم با حضور مؤسس حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی ، مدیر و کلیه اساتید و کادر مدرسه برگزار شد.
در این جشن حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی ضمن اشاره به روز شهادت علامه مجاهد شهید مطهری ایشان را از جمله شخصیت های ارزشمندی معرفی کرد که جایگاه ویژه ای در نظام ، انقلاب و فرهنگ تشیع داشته و دارد . وی شهید مطهری را جزء چهره هایی دانست که تحول عظیمی در بعضی از جریانات بوجود آورد و افزود : شهید مطهری از نظر قلم و نویسندگی کتابی را نوشته که کسانی که سواد خواندن و نوشتن داشته باشند می توانند از کتاب او بهره بگیرند و به کتابهای ایشان از جمله داستان راستان اشاره نمود .
موسس حوزه علمیه خواهران از دیگر کتابهای شهید مطهری به روش رئالیسم اشاره کرد و گفت : این کتاب از جمله کتابهایی است که اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی می باید در مقابل این کتاب زانو بزنند و در همین رابطه به خاطره ای از یکی از اساتید فلسفه دانشگاه بنام حسینعلی راشد که روحانی ای بود متدین که در شب های جمعه در رادیو سخنرانی می کرد . شهید مطهری وقتی به تهران رفت یک روز در دانشگاه به عنوان مهمان در کلاس آقای راشد شرکت کرد بعد از چند دقیقه سخنرانی شهید مطهری از ایشان اشکال گرفتند با اینکه اقای راشد شهید را نمی شناخت گفته شما آقای مطهری هستید ؟ و مرحوم راشد در پاسخ به علت شناختن ایشان گفته بود : من نوشته های شما را دیده بودم و از نوشته شما فهمیده بودم که یک محقق هستید و کسی که می تواند اشکال بر سخن من بگیرد یک شخصیت بالایی می باشد .
در پایان جشن از کلیه اساتید با اهدا هدایایی قدردانی شد .

ادامه »

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  تشکیل کانون پژوهش راهی برای ترویج فرهنگ پژوهش   ...
تشکیل کانون پژوهش راهی برای ترویج فرهنگ پژوهش

در بازدی از حوزه علمیه خواهران بافق برگزار شد :
جلسات هم اندیشی با کادر ، اساتید و طلاب با حضور کارشناس معاونت پژوهش مرکز مدیریت قم
تشکیل کانون پژوهش راهی برای ترویج فرهنگ پژوهش
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) شیخ نسب کارشناس معاونت پژوهش مرکز مدیریت قم از حوزه خواهران بافق بازدید کرد.
در این بازدید شیخ نسب طی جلساتی که با کادر ، اساتید ، طلاب ، مسئول بسیج و دانش آموختگان داشت گفت : حوزه علمیه در هر عرصه ای که فعالیت می کند باید پایگاه مهدوی باشد تا بتواند کشتی بشریت را در اقیانوس پرتلاطم آخرالزمان ناخدائی کند و زمینه ظهور هر چه سریعتر آن منجی ، موعود و مصلح حضرت ولیعصر(عج) را فراهم نماید و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه مهارت های لازم را بیاموزند.
کارشناس پژوهش مرکز مدیریت قم افزود : برای ترویج و تثبیت فرهنگ پژوهش و ایجاد بنیه و مهارت پژوهشی در چارچوب ضوابط و مقررات مرکز مدیریت ، تشکیل کانون پژوهش یک امر ضروری و واجب الاجرا در تمامی مدارس می باشد .
شیخ نسب علت تشکیل کانون را نه تنها ترغیب روحیه پژوهشی بلکه منجر به سازماندهی و کیفی سازی تکالیف پژوهشی طلاب می گردد.

ادامه »

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  قدرت عقل و احساس در دست کیست؟!   ...
قدرت عقل و احساس در دست کیست؟!

حوزه علمیه خواهران برگزار کرد :
جلسه پاسخگویی به شبهات فمنیست ها(2)
قدرت عقل و احساس در دست کیست؟!
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) جلسه دوم رفع شبهات فمنیسم با سخنرانی سمیه حسینی مبلغ فارغ التحصیل حوزه در جمع طلاب برگزار شد.
در این جلسه سمیه حسینی ضمن بیان خلاصه ای از بحث جلسه قبل به شبهات مطرح شده در قالب داستان و تمثیل پاسخ داد و افزود : ما با دو قانون مواجه هستیم ؛ اولی قانون مکمل هاست که در بازی مکمل ها هر کدام از دو طرف از جهتی کامل و از جهت دیگر ناقص و هیچ کدام نمی تواند نقص محض یا کامل باشد . و قانون دوم رابطه داشته ها و نداشته ها با کمال و نقص است که در این قانون کمال به داشتن و نداشتن چیزی ربطی ندارد بلکه برای سنجش کمال و نقص یک موجود باید نسبت بین داشتها و نداشتها با هدف از خلقت را لحاظ نمود .
حسینی در رابطه با جایگاه مردان گفت : مردها چون حکم ناخدای کشتی را دارند خداوند فرمان کشتی را به مردها داد و آنها را سرپرست و سالار بر زنها نمود و در مقابل چون مسئولیت را به مردها واگذار کرده از آنها بازخواست و سؤال می کند . وی افزود : خدا قدرت احساس را به زنها داده و به مردها توصیه کرد در مواجهه عقل و احساس ، عقلشان را زیر پای احساسشان قرار ندهند و به زنها توصیه کرد در مواجهه عقل و احساس ، احساسشان را زیر پای عقلشان نگذارند .
این مبلغ حوزه با اشاره به خطبه 80 نهج البلاغه علت ناقص العقل خواندن زنها را چنین بیان کرد : علت این نکته اینست که زنان نباید وارد میدان مسابقۀ مردها شوند تا ارزشهایشان حفظ شود ، اما هنگامی که وارد میدان مسابقۀ مردها شدند نقصشان به رخشان کشیده می شود یعنی نقصشان نمایان می شود و این خطبه اشاره دارد به زنی که در جنپ جمل وارد میدان مسابقه مردان شد یعنی مسئولیتی را که مردها باید به عهده می گرفتند او به عهده گرفت و شد فرمانده جنگی خونین که کاری بود کاملاً مردانه و اینجا بود که حضرت علی(ع) این مورد را به آن زن که عایشه بود تذکر دادند . و ما امروزه شاهد چنین حریم شکنی ها هستیم مثلاً دخترها رشته هایی را بر می گزینند که کاملاً مردانه است تنها برای اینکه ثابت کنند آنها چیزی از مردها کم ندارند .
در این جلسه به چنین شبهات وارده در مورد زنها پاسخ داده شد .

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  هر روز یک حدیث + 14 صلوات +مطالعه یک کتاب و هدیه به شهدا   ...
هر روز یک حدیث + 14 صلوات +مطالعه یک کتاب و هدیه به شهدا

حوزه علمیه خواهران برگزار کرد :
اختصاص ایستگاه حدیث در محل ورود طلاب به حوزه
هر روز یک حدیث + 14 صلوات +مطالعه یک کتاب و هدیه به شهدا
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) به مناسبت اعیاد ماه مبارک رجب ایستگاه حدیث و مطالعه برای طلاب افتتاح شد .
در این ایستگاه که با همت بسیج طلاب دایر شد هر طلبه روز خود را با یک حدیث آغاز می کند و با منور نمودن روز خود با خواندن یک حدیث ، 14 صلوات هم به یکی از شهدای شهرستان هدیه می کند . و در ایستگاه مطالعه یک دقیقه ای ، مطالب کوتاه و بسیار آموزنده از یک کتاب را مشاهده و مطالعه می کنند . و این کار نه تنها باعث آشنایی طلاب با عناوین کتابها می شود بلکه از مطالب داخل کتاب مطلع می شوند .
گفتنی است این ایستگاه به منظور ترغیب طلاب بسیجی به مطالعه و ارتقای سطح علمی طلاب برپا گردید .

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  ​مهر تأیید و قبولی اعمال با دوری از ریا   ...
​مهر تأیید و قبولی اعمال با دوری از ریا

مهر تأیید و قبولی اعمال با دوری از ریا
حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق برگزار کرد :
جلسه اخلاق اساتید و کادر با مؤسس حوزه
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) جلسه اخلاق اساتید و کادر حوزه علمیه خواهران در محل دفتر امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی و با سخنرانی ایشان و با حضور مدیر حوزه برگزار شد
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی ضمن تبریک اعیاد گذشته ماه مبارک رجب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار ضمن اشاره به جایگاه اساتید در بین طلاب و جامعه گفت : یکی از واژه های قرآنی که هم در ادعیه و هم در قرآن آمده واژه ذنب و ذنوب است که از نظر لغوی به معنای تخلف و از نظر اصطلاحی به این معناست که گاهی انسان در مقابل طبیعت (مثلاً ساختن خانه در مسیر رودخانه) ، گاهی در برابر قانون (با سرپیچی از مقررات رانندگی) و گاهی در برابر مسائل اجتماعی تخلف می کند که همه اینها باعث ضرر دنیوی و اخروی می شود .
مؤسس حوزه علمیه خواهران در ادامه با اشاره به برخی تخلف های رایج در جامعه از جمله ناسازگاری همسران و ترویج بی بند و باری گفت : امت های قبل از پیامبر(ص) وقتی عذاب می شدند قابل مشاهده و دردناک بود و لیکن عذاب امت پیامبر(ص) چنین نبود بلکه عذاب خداوند در قالب مواردی است که هم اکنون شاهد آن هستیم از جمله : گرانی ، کوتاهی عمر ، نبود برکت در زندگی ، نیامدن باران ، تسلط اشرار بر مردم و …
حجت الاسلام سلیمانی در پایان از اساتید خواست به گونه ای با طلاب رفتار نمایند و در آن ها اثر بگذارند که بتوانند اعتقادات درونی خود را حفظ نموده و وقتی فارغ التحصیل هم شدند بتوانند بر روی خانواده خود و دیگران اثرگذار باشند .
وی نمونه بارز رفتار نیک را انجام هر کاری بدون تظاهر و ریا معرفی نمود و افزود : انسان باید سعی کند انفاق و بندگی اش بدون ریا باشد چرا که اگر ریا باشد هیچ کدام از اعمال انسان پسندیده و مورد قبول درگاه حضرت حق قرار نخواهد گرفت .

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  برگزاری اعمال ام داوود   ...

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) مراسم پرفیض اعمال ام داوود با حضور طلاب ، اساتید و عموم بانوان شهرستان در محل ساختمان قدیم حوزه با قرائت اعمال ام داوود و مداحی برگزار شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت





  ​لحظاتی دل به معبود سپردن در جمع معتکفین   ...

لحظاتی دل به معبود سپردن در جمع معتکفین
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) مراسم اعتکاف ایام البیض ماه مبارک رجب در مساجد سراسر شهرستان با حضور پرشور مبلغین خواهر برگزار شد.
گفتنی است مراسم اعتکاف امسال که در هفت مسجد در سطح شهر برگزار شد با حضور فعال 24 نفر از مبلغین خواهر در بین معتکفین علی الخصوص دانش آموزان همراه بود . از جمله برنامه های مبلغان در مساجد تبلیغ ، پاسخگویی به مسائل شرعی ، بیان مباحث روز و … طبق برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مسئولان اعتکاف بود که 8 نفر از مبلغین به صورت ثابت و 4 نفر نیز به عنوان خادم افتخاری طی این این سه روز در مساجد مستقر شدند.
از جمله برنامه های این مراسم تشکیل سه حلقه معرفتی با بیان مسائل مهم جامعه و تبادل نظر در این موارد ، برگزاری مراسم مولودی خوانی در شب و روز میلاد حضرت علی (علیه السلام) ، مراسم مداحی شهادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب (سلام الله علیها) و … بود . لازم به ذکر است 20 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران به صورت چرخشی جهت سخنرانی در مساجد حضور بعمل رساندند . که در آن جمع دو نفر از اساتید حوزه نیز جهت پاسخگویی به شبهات و مشاوره به معتکفین در مساجد حضور یافتند

موضوعات: خبر  لینک ثابت






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما