گرامیداشت سردار سرلشکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به یاد سردار دلها در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد:

گرامیداشت سردار سرلشکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مراسم گرامیداشت سردار رشید انقلاب سپهبد حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی در جمع بانوان وطلاب خواهر بافقی در حسینیه حضرت زینب (س) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام هاشمی گفت: سردار در قلبهای همه مردم رسوخ کرده، تا جایی که یک دختر بد حجاب به ترامپ مینویسد که اعلام میکنم که بعد ازشهادت سردار در من تغییر و تحولی ایجاد کرده که از این روز به بعد حجاب من حجاب کامل و اعتقاد من اعتقاد کامل و مرجع تقلید من رهبر معظم انقلاب خواهد بود .

وی افزود: کار به جایی رسیده که بعد از این ترور ناجوانمردانه که هیچ توجیهی ندارد، تهدید می کنند که 52منطقه از ایران را میزنیم از طرفی این حرف را میزنند از طرفی هم از ترسشان به شناورهای آمریکایی که درخلیج فارس بودند دستور عقب نشینی می دهند و آنها 1000کیلومتر عقب نشینی می کنند و 16 کشور را واسطه میکنند تا از ایران بخواهد که دست از انتقام بردارد اینها همه نشانه از عزت وبزرگی ایران دارد.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از شنیدن خبر شهادت سردار با قلبی پر از اندوه پیام دادند که انتقامی سخت میگیرند و با قلبی محزون وچشمان اشکبار بر پیکر سردار و همرزمانش نماز خواندند.

ایشان در ادامه با اشاره به خضوع و خشوع سردار برخی ویژگیها وچند داستان از زندگی سردار را بیان کرد و افزود: دو چیز برای حاج قاسم سنگین بود اول اینکه نمیتوانست درد مردم را تحمل کند ودوم دیدن اشک وناله های بچه های معظم شهدا برایش سخت بود.

فرمانده بسیج طلاب درپایان مراسم گفت: این مراسم به پاسداشت شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی وابومهدی مهندس ودیگر همرزمانشان برگزار شد و ما باید از زندگی این سردار درس بگیریم و همه ما خواهان انتقامی سخت از آمریکای جنایتکار وتروریست هستیم و آمریکا بداند ملت ایران از این خونها نمیگذرد وما تا آخر پشت ولایت فقیه ایستاده ایم

قرائت قران، پخش کلیپ و پخش پوستر و قرائت دلنوشته توسط خانم شمس الدین زاده و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت