کرسی آزاد اندیشی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی

استاد مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق:

انقلاب اسلامی موجب پیشرفت علمی شده است!!!!!

با همت معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران بافق کرسی آزاد اندیشی با محوریت انقلاب اسلامی پیشرفت یا پسرفت؟! در جمع طلاب و اساتید برگزار شد.

در این کرسی زهرا صادقیان  بعنوان داور کرسی بعد از بیان سوالات و پاسخ های اساتید منتقد و موافق گفت: رسیدن به ترازهای علمی و فناوری بومی و بین المللی یکی از پیشرفت هایی است که به طور مستقیم ماحصل استقلال ایران توسط مردم و رهبری ولایت فقیه تحقق یافته است.

وی افزود: پیشرفت هایی که در حوزه فناوری نانو، سلول های بنیادی، فناوری های هسته ای، حوزه ماهواره و فضا، داروهای پزشکی و افزایش میزان تولیدات علمی در چهل سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد از دستاوردهای این نظام است.

داور این کرسی اظهار کرد: نیروهای انقلابی با تمرکز بر روی تولید علم و جنبش نرم افزاری و جهاد علمی با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، توانسته اند زمینه های خوبی را برای پیشرفت در عرصه علوم و فنون و ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم سازند و جلوی یاوه گویانی که وجود انقلاب اسلامی را با دلایل غیرمنطقی چون فراز مغزها و نخبگان از کشور به علت کمبود امکانات و تجهیزات مانعی بر سر راه پیشرفت علمی می دانند بگیرند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت