نشست دینی -سیاسی در مدرسۀ علمیه الزهراء(س)

به مناسبت ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مدرسۀ علمیه الزهراء(س) واحد بافق نشستی دینی -سیاسی با حضور سرهنگ زارع مسئول سیاسی عقیدتی سپاه استان برگزار گردید .

در این جلسه حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان  ، حاج آقا تهرانی مدیر سازماندهی و نظارت ، حاج آقا ذاکری نیا معاون سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ، نیز حضور به عمل رساندند.

در ابتدای این نشست مدیریت محترم حوزه سرکار خانم دست افشان نکاتی چند درمورد ضرورت شرکت در انتخابات این دوره را بیان نمودند و همچنین به شروع ثبت نام حوزه های علمیه خواهران اشاره کردند  و در ادامه

جناب آقای زارع خاطر نشان کردند که برای رسیدن به مدارج علمی باید با هر گونه خطرات و تهاجمات فرهنگی به مبارزه برخاست و فرصت را از دست نداد  همچنین فرمودند که در جنگ 8 ساله مردم ملت ایران با تحریم های زیادی روبرو بودند و اکنون که سه دهه از انقلاب اسلامی گذشته هنوز دشمن در صدد است که از درون فتنه هایی ایجاد کند هر چه که از بیرون نمی تواند ایجاد نماید .

ایشان در ادامه بیانات خود به حساس بودن انتخابات این دوره اشاره نمودند و از ویژگیهای ممتاز یک کاندیدا را چنین نام بردند که :

1-طرفدار ولایت فقیه بودن . 2- قصد خدمت داشته باشد .3-عدم وابستگی به کانونهای قدرت و ثروت . 4-ایمان ، اخلاص و حضور در میدانهای انقلاب . 5- کارآمد و دلسوز خصوصاً نسبت به طبقات محروم جامعه .6- شجاع و نترس . 7-معتقد به نظام اسلامی و قانون اساسی . 8- استکبار ستیزو …

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت