نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان

نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان

دومین نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد

دومین نشست توجیهی مبلغان ماه مبارک رمضان جهت بررسی عملکرد چند روزه طلاب در ماه مبارک رمضان با حضور مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) و مبلغان برگزار شد.

در این نشست «خانم مریم تفکری» ، مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ضمن خیر مقدم به حاضران در این جلسه نکاتی را متذکر شد. وی گفت: سعی شود در جلسات ماه مبارک زی طلبگی توسط مبلغان رعایت شود و اخلاق اسلامی نیز مورد توجه قرار گیرد.

خانم تفکری افزود: در این نشست ها مباحثی باید مطرح شود که برای شنوندگان مفید واقع شود بنا براین بهترین کار در این ماه مبارک تفسیر آیات قرآن کریم است و در کنار آن باید احکام ویژه بانوان به بهترین شکل برای بانوان بیان شود تا آن ها در فهم احکام دچار مشکل و سردرگمی نشوند. و اگر در زمینه مسائل روز جامعه اطلاع درست و کافی داریم بهتر است در این جلسات به بانوان منتقل شود تا آن ها نیز در جریان مسائل کشور قرار گیرند.

وی اظهار کرد: اگر مطلبی را نمی دانیم از اظهار نظر در مورد آن خودداری کنیم تا در آینده دچار مشکل نشویم و بهتر است مطالب مطرح شده متناسب با سن افراد مخاطب باشد.

در ادامه جلسه زهرا زارعی مسئول تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا (س) ضمن خیر مقدم و تشکر از مبلغان گفت: امر تبلیغ امر بسیار بزرگ و حائز اهمیت است و باید در هر لحظه با توسل به اهل بیت علیهم السلام از این بزرگواران توفیق صحت عمل در مسیر الهی را طلب کنیم.

وی افزود: مبلغان عزیز سعی کنند برای بهتر شدن امر تبلیغ در مکان های معین شده نوآوری داشته باشند تا بتوانند افراد بیشتری را جذب دین کنند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت