میوه درخت آل پیامبر(ص) زیارت است ...

میوه درخت آل پیامبر(ص) زیارت است …
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) سری دوم جلسات اخلاق حوزه علمیه الزهرا(س) با حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگران رئیس اداره اوقاف شهرستان بافق در محل امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد
این جلسات در ادامه جلسات اخلاق سال قبل روزهای دوشنبه با حضور کلیه طلاب تمام وقت و پاره وقت و همچنین کادر و اساتید در محل امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار می شود .
حجت الاسلام کارگران در اولین جلسه سری دوم از سری جلسات اخلاق خود در رابطه با اهمیت زیارت و سلام به ائمه (ع) گفت : سلام دادن به ائمه همان زیارت است و زیارت مساوی با توسل است و توسل همان وسیله و وسیله همان سلام است و این بستگی به نوع معرفت و شناخت ما نسبت به ائمه می باشد . وی افزود : سلام از راه دور محقق نمی شود مگر اینکه با معرفت باشد و چنین سلامی است که از طرف امام جواب داده خواهد شد .
استاد اخلاق حوزه علمیه الزهرا(س) اظهار کرد : سلاح مؤمن دو چیز است : اشک و دائم الوضو بودن و وسیله مؤمن نیز دو چیز است : آل پیامبر(ص) و صبر داشتن . وی ادامه داد : امام سجاد(ع) می فرمایند :اگر کسی بتواند در دنیا به زیارت ما اهل بیت بیاید قدماً ، قلباً و صبر را پیشهه کند و در مسیر بازگشت زاد و توشه اش صبر باشد و توکلش افزون شود ، از جانب ما صورتش را ببوس که شیعه واقعی است .
رئیس اداره اوقاف عنوان کرد : محل تمرین کردن توکلی و توسلی که در شکمش صبر باشد محل زیارات و مشاهد مشرفه است یعنی محل شهادت ائمه (ع) ؛ وی در همین رابطه افزود : تمام درختان صاحب میوه هستند ، درخت آل علی میوه هایش زیارت است و شاخسارها روی میوه ها سایه می اندازد و آنها را زیر چتر خود نگه می دارند و اینگونه از حول و هراس قیامت در امان می میاند و اگر کسی به چنین درجه ای رسید شیعه واقعی می شود و شیعه واقعی نمی ترسد و می شود راضیه المرضیه …

ادامه مطلب :

میوه درخت آل پیامبر(ص) زیارت است ...
موضوعات: خبر  لینک ثابت