مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب خواهر

در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد:

مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب خواهر

مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب خواهر بافقی با سخنرانی سرکار خانم بابازاده استاد اخلاق و سرکار خانم تفکری مدیر حوزه برگزار شد.

در این مراسم فاطمه بابازاده با اشاره به نکات اخلاقی در باب طلبگی گفت: جدای از اینکه در کارها باید به خدا توکل کنیم باید بدانیم هر چه ایمان قوی تر باشد توکل ما نیز به نسبه بیشتر خواهد شد و هر چه قدر ایمان ضعیف تر باشد توکل کمتر می شود و خواندن نماز اول وقت از مصادیق توکل و ایمان است.

وی افزود: مطالعه کتاب و همچنین کسب علم بیشتر از وظایف طلاب است چرا که خدا خود فرموده من از یک عالِم نمی گذرم ولی ممکن است از هفتاد نفر از مردم عادی بگذرم.

این استاد اخلاق حوزه گفت: شکر خدا را فراموش نکنیم و سعی کنیم فرمانبردار خدا باشیم و برای اطاعت محض باید هر روز با خدا عهد ببندیم و جدای از غذای جسم به غذای روح خود بیشتر توجه کنیم و سعی کنیم با انجام اعمال مستحبی علاوه بر تنوع در غذای جسم در غذای روح نیز تنوع ایجاد کنیم و در همین راستای به معرفی چند کتاب پرداخته شد.

در ادامه مراسم سرکار خانم تفکری ضمن خوش آمدگویی به طلاب و اساتید در سال تحصیلی جدید سین برنامه های اجرایی ترم را شرح و نکات مورد نیاز را به طلاب گوشزد نمود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت