مبلغین باید روح تجمل گرایی را از جامعه حذف کنند ...

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه نشست سیاسی با حضور سرهنگ تشکری با همکاری بسیج طلاب و معاونت فرهنگی حوزه در سالن اجتماعات حوزه برگزار شد
در این نشست نصرالله تشکری ضمن تسلیت شهادت دکتر مفتح ایشان را حلقه اتصال حوزه و دانشگاه معرفی کرد و گفت : اگر دانشگاههای ما نیرویی را تربیت کنند که متخصص شوند ولی تعهد نداشته باشند و در مقابل تعهد علم وجود نداشته باشد بازخوردش مؤثر نخواهد بود. مانند ژاپنی ها که تخصص داشتند ولی تعهد نداشتند . لذا شهید مفتح به امر امام راحل(ره) تلاش کرد تا پایه های تعهد و اعتقادات دینی شکل بگیرد .
تشکری با اشاره به نزدیک شدن به انتخاب اسفند ماه اظهار کرد : دشمن در صدد نفوذ در هر مجموعه ای از جمله در حوزه ها است که در این راستا در کنار عزاداری آگاهی سیاسی را می طلبد . مانند شیخ ابراهیم که با وجود اینکه هفتاد هزار نفر را شیه کرده امروز مورد هدف دشمنان قرار می گیرد . بنابراین در انتخابات ملت باید با بصیرت رأی دهند تا نتوانند توطئه های دشمن را عملی سازند .
وی در ادامه افزود : مبلغین باید در جامعه تلاش کنند و روح تجمل گریی رابرداشته و ساده زیستی را ترویج دهند تا با هوشیاری و دقت در اهداف ، انقلابمان را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم . و در پایان با اشاره به برجام ، توطئه ها و نیرنگ های دشمن را غیرقابل اجرا دانست .

موضوعات: خبر  لینک ثابت