فتنه های اخیر و اهداف دشمن

در بین طلاب خواهر بافقی تبیین شد:

فتنه های اخیر و اهداف دشمن

نشست بصیرتی طلاب خواهر در حال تحصیل و فارغ التحصیل با حضور امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر در محل بیت الرضا(ع) شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر ضمن اشاره به حوادث اخیر و مسائل روز جامعه گفت: ما در زندگی مشکلات زیادی داریم، ما به این که کشورمان امنیت دارد افتخار می کردیم در این فتنه ها اهداف دشمن خیلی بارز بود از جمله اینکه دشمن می خواهد نه امنیت بلکه ابهت امنیت ما به خطر بیندازد

وی افزود: به برکت ولی عصر(عج) و به برکت قدرت نظامی و برکت رهبری و بصیرت مردم دشمن هرگز نمی تواند امنیت ما را به خطر بیندازد و قابل خدشه نیست. ما یک امنیت داریم یک آبروی امنیت؛ دشمن می داند نمی تواند به امنیت ما لطمه وارد کند بنابراین به ابروی امنیت لطمه وارد می کند، مثل حادثه تروریستی حرم محترم شاهچراغ (ع)  که فیلم می گیرند و خروجی آن امنیت در جمهوری نیست بنابراین  اولین هدف دشمن بازی کردن با آبروی امنیت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شرستان بافق اظهار کرد: دومین هدف دشمن این است که مردم را از نظام جدا کند، و سومین هدف بحث ولایتی و توهین به حضرت آقا است. برای فتنه ۴۰۱ در اواخر سال ۹۹ نقشه طراحی شد و سیاست دشمن ایجاد جنگ موزاییکی است، وقتی موزاییک ها کنار هم قرار گیرد طرح واحدی را تشکیل می دهد، اقشار مختلف را درگیر می کنند که براندازی اتفاق بیفتد، در این راه چندگروه نقش اصلی را دارند از جمله دانش آموزان که اولین گروه هستند، آنها می خواهند دانش اموز معترضانه داخل خیابان بریزند.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر در بیان گروه دوم گفت: گروه دوم دانشجویان هستند که دشمن می خواهد بیانیه بدهند، درگیری ایجاد کنند و کاری کنند که دانشجو از کف دانشگاه به داخل خیابان بیایند. و بخش سوم متشکل از افراد کوچه و خیابان و مترو هستند؛ سخت ترین آن آمدن بازاری ها در خیابان است و

سخت ترین گروه که مدیریت کردن آن هم سخت تر است گروه دانش آموزان هستند که از نظر سنی در موقعیتی هستند که دارای هیجاناتی است که می تواند تبدیل به لجاجت شود و مدیریت کردن آن سخت می شود .

وی افزود: دشمن توان موج سازی ندارد ولی توان موج سواری دارد، مردم خودجوش موج هایی ایجاد می کنند، جمعیت فضای مجازی، یک جمعیت حداقلی است ولی در آن به گونه ای غوغا می کنند که می گویند فاتحه ایران خوانده است .در حالیکه در فضای حقیقی اصلا هیچ خبری نیست و این فتنه ها را می خواهند تا ۱۶آذر ادامه بدهند تا نیروهای امنیتی توانشان گرفته شود. خوشبختانه مردم واقعا از عمق وجودشان حضرت اقا رو نائب امام زمان(عج)، دلسوز و آگاه می دانند و می دانندگرانی هم اگر هست ولی فراوانی هست و هیچ نیرویی نمی تواند این ایمان را از آنها بگیرد و ما در این راه باید با آگاهی و بصیرت درگیر فتنه های دشمن نشویم.

در پایان نشست گزارشی توسط مدیر حوزه علمیه خواهران سرکار خانم تفکری در رابطه با نیروهای مبلغ فعال در سطح شهرستان و اشاره به اهم فعالیت های آنها ارائه شد.

موضوعات: خبر  لینک ثابت