شبی با شهدا

در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد:

شبی با شهدا

همزمان با هفته دفاع مقدس نشست شبی با شهدا همراه با سخنرانی حجت الاسلام کارگران و روایتگری آقای شاهپورزاده در جمع خانواده های طلاب و بانوان بافقی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام کارگران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه صفر گفت: سه چیز در دنیا وجود دارد که هرگز گرد فراموشی بر آن نمی نشیند، «کلمه حق» اولین چیزی است که هر انسان پاکی به دنبال آن است و شهدای ما کلام حق اند و این همان معنای کلمه لااله الا الله است.

وی با اشاره به «نیت خیر» به عنوان دومین چیزی که گردفراموشی بر آن نمی نشیند افزود: از عوامل تأثیر گذار در پیروزی دفاع مقدس نیت خیر شهدا بوده که با وجود گذشت بیش از 30سال از جنگ تحمیلی با نیت خالصشان کشور را بیمه کرده اند و حتی وجود حضرت زهرا(س) را نیز حس کردند. و پیرو آن سومین آنها خون شهیدان است.

در ادامه مراسم آقای شاهپورزاده در اشاره به مقام والای شهدا گفت: شهدا زنده اند و مرگ آن ها با مرگ مردم عامی فرق دارد زیرا آنها «عند ربهم یرزقون» هستند و ملت ایران از سال 59 که جنگ شروع شد تاکنون شاهد تعدا کثیری از این فرشته های زمینی بوده اند.

وی افزود: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و خونشان را پایمال نکنیم باید مطیع امر رهبر بوده و پیرو رهنمودهای حضرت آقا مسئله نفوذ را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

این راوی دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ امروز خیلی سخت تر از جنگ تحمیلی است، خاکریزی نیست ولی دشمن با تجهیزات بیشتر و پیشرفته تر در حال نفوذ بر ذهن و فکر و تسخیر ملت ما است و علیرغم تصور خیلی از کوته فکران تنها راه پیروزی و تسلط بر دشمن گوش به فرمان بودن رهبر است و این تنها رمز پیروزی خواهد بود.

 

 

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت