سیاه و سفیدی های شهر از زبان حوزه علمیه الزهرا(س)

بسمه تعالی

سیاه و سفیدی های شهر از زبان حوزه علمیه الزهرا(س)

اندر خم کوچه باغ بهاری در شهر شهید پرور بافق …..

وقت بهارست و شکوفایی و شکوفا شدن و چه خوب بود و چه زیبا بود شهر نخل و آفتاب و شهر شهید امر به معروف و نهی از منکر آیت الله شیخ محمد تقی بافقی در ایام عید که اندر وصف و تعریف آن بر زبان میهمانان نوروزی جاری بود که وصف آن چون دُر چنین جلوه می نمود و در راستای آن تشکر از مسئولین اجرایی را می طلبید که جای تقدیر دارد که کلام قاصر است از بیان آن …..

چقدر زیبا بود شهر بافق با مزین شدن با تصویر و نام شهدا در بلوارهای شهرستان و بالأخص مزین شدن به تصویر و نام آیت الله شهید شیخ محمد تقی بافقی در تفرجگاه ها و بقاع متبرکه از جمله آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، و چه زیبا بود کار شهرداری و امور فرهنگی شهرستان در زیبا سازی شهر با تصاویر و کلمات کلیدی مناسب؛ و چه شوق انگیز بود برگزاری غرفه های آرامش بهاری و بنرهای زیبا در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)؛ و چه با شکوه بود مراسم شهادت امام غریب حضرت هادی(ع) با حضور مداح کشوری در محل تفرجگاه آبشار با حضور میهمانان نوروزی …

و چه زیبا می شد اگر….

و چه زیبا می شد اگر در این شهر مزین به نام شهید امر به معروف به جای ترویج بی حجابی از جانب خانواده های اصیل بافقی شاهد گسترش حجاب به عنوان سرمایه شهر می بودیم ….

و چه زیبا می شد اگر به جای رقص و پای کوبی در کمپ شن وشادن، بودند افرادی که ناهی از منکر بوده و جلوی ترویج چنین کارهای دور از شأن شهر را می گرفتند …..

و چه زیبا می شد اگر به جای دف زنی در کمپ کویرنوردی روستای صادق آباد که به نام شهید مزین شده نوای العجل یا بقیه الله و یا برنامه هایی که همراه با شادی باشد که در شأن مردم شهید پرور شهرستان باشد اجرا می شد ….

و چه زیبا می شد شهرمان اگر به جای دیدن تصاویری از زنان که با سرهای برهنه سوار بر شتر و یا وسایل تفریحی، مکانی در نظر گرفته می شد که بانوان در کمال امنیت و آسایش می توانستند به راحتی و به دور از چشمان ناپاک به تفریح می پرداختند….

و چه زیبا می شد شهرمان اگر اصالت بافقی، حجاب بافقی، غیرت بافقی، حیای بافقی و نجابت نجیبان بافقی حفظ می شد  و این همه شهید در قلب حسینیه ایران محجور و غریب نمی ماندند و این معیارهای برتری را ملاک عقب ماندگی نمی دانستند….

 

«خانمی که حجاب ندارد خدا را هم ندارد چون می داند خداوند حجاب را واجب کرده ولی بر خلاف دستور خدا عمل می کند…»

«حوزه علمیه الزهرا(سلام الله علیها)»

موضوعات: خبر  لینک ثابت