دیدار جمعی از خواهران مدرسه علمیه الزهرا(س) با مسئول و امام جمعه شهرستان

در دفتر امام جمعه شهرستان بافق انجام شد

دیدار جمعی از خواهران مدرسه علمیه الزهرا(س) با مسئول و امام جمعه شهرستان

به مناسبت ایام الله دهه فجر دیدار جمعی از اساتید و کادر و مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) با حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه، مسئول حوزه و شخصیت سیاسی شهرستان در محل دفتر ایشان صورت گرفت.

در این دیدار مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های حوزه در ترم جدید به آغاز فرآیند پذیرش اشاره کرد و مسائل مورد نظر را با مسئول حوزه علمیه خواهران در میان گذاشت.

در ادامه حجت الاسلام سلیمانی ضمن تشکر از تلاش های دست اندرکاران مدرسه علمیه خواهران در تربیت و رشد معنوی بانوان بخصوص طلاب گفت: حوزه های علمیه خواهران نقش مؤثرتری در تربیت بانوان دارند زیرا آنها مادران و همسران کنونی و آینده جامعه هستند که آنها نیز بصورت جداگانه اثر مستقیم در اشقار مختلف جامعه دارند.

مسئول حوزه علمیه خواهران افزود: از جمله نکاتی که لازم است هر انسانی شخصاً به آن توجه نماید رعایت اخلاق در تمام مراتب خانوادگی و زندگی حتی بین زن و شوهر است. وی ادامه داد: در این راستا چه خوب است انسان های وارسته انقلابی از جمله حضرت امام خمینی(ره) و بیت محترم ایشان را سرلوحه زندگی قرار داده و از ایشان الگوبرداری کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به خاطراتی از فعالیت های سیاسی خود و چهره های انقلابی آن دوران یاد و خاطره امام راحل و شهدای آن روزها را زنده کردند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت