دانش آموزان قشر حساس جامعه هستند...

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) جلسه توجیهی مبلغات کاروان های راهیان نور دانش آموزی شهرستان بافق با حضور سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه ، حجت الاسلام هاشمی مسئول آموزش سپاه ، دهقان مسئول بسیج دانش آموزی و مدیریت حوزه در جمع طلاب اعزامی این حوزه برگزار شد .
در ابتدای جلسه مریم تفکری مدیر حوزه ضمن اعلام آمادگی مبلغات حوزه جهت اعزام به راهیان نور در جمع دانش آموزان گفت : انشاالله با برنامه ریزی صحیح و مدون شاهد پیشرفت های روز افزونی در جمع دانش آموزان باشیم .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی ضمن بیان نکاتی در مورد کاروان های اعزامی و اشاره به برخی تجربیات و موضوعاتی که در اعزام های سال های گذشته با آن برخورد داشته و مشکلاتی که بیشتر دانش آموزان با آن مواجه می شدند گفت : دانش آموزان قشر حساس جامعه هستند که هر لحظه ممکن است مورد هجمه دشمن واقع شوند بنابراین باید در جمعی قرار بگیرند تا از همه لحاظ امنیت روحی و فرهنگی آنها تأمین شود .
سرهنگ جمالی با حضور در این جلسه در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اردوها اعلام آمادگی کرده گفت : در چنین اردوهایی شهدا خود شاهد و ناظر هستند و بی تردید ما را مشمول عنایات ویژه خود قرار می دهند و به چند نمونه از عنایات شهدا در مناطق جنگی اشاره کرد .
در پایان مسئول بسیج دانش آموزی نکات مورد نیاز را به مبلغات متذکر شده و موضوعات پیش بینی شده را اعلام کرد و مقرر شد مبلغات در حیطه موارد ذکر شده در جمع دانش آموزان قرار گرفته و بتوانند به نحو احسن این آینده سازان مملکت را همراهی نمایند .

موضوعات: خبر  لینک ثابت