حضور پدر شهید احمدی روشن در جمع طلاب و روحانیون بافق

حضور پدر شهید احمدی روشن در جمع طلاب و روحانیون بافق

طی نشستی که در حوزه علمیه امام صادق (ع) با حضور اساتید و روحانیون و طلاب مدارس علمیه بافق برگزار شد آقای رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی احمدی روشن به برخی از نکات در عرصه سیاسی کشور اشاره کرد.

وی گفت: اگر همه مسلمانان جهان فقط به برخی از  آیه های سازنده و راهگشای قرآن کریم عمل کرده و آن را سرمشق زندگی خود قرار دهند هرگز اسیر دشمنان از جمله استکبار جهانی و صهیونیسم نخواهند شد. و اگر به قرآن عمل شود چرخ دنیا و آخرت هیچ کس لنگ نخواهد زد.

احمدی روشن گفت: وقتی راهنمایان دین مثل پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم السلام و حوزه های علمیه را داریم چرا باید زیر پای استکبار جهانی دست و پا بزنیم؟ چرا باید آمریکا بر شئونات اسلام و مسلمین مسلط باشد؟ این زمانی رخ می دهد که ما قرآن را فراموش کرده باشیم و افرادی در موقع انتخابات امر را مشتبه کرده که در کنار چرخیدن چرخ هسته ای کشور باید چرخ اقتصاد نیز بچرخد اما اینچنین نشد.

وی در ادامه متذکر شد: دشمنی که می خواهد با ما مذاکره کند از سال 82 تا 84  ثابت کرده است که قصد دوستی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و دشمن دروغگویی بیش نیست بلکه دارای دست چدنی در دستکش مخملی است.

احمدی روشن با اشاره به برخی که گفته بودند فلانی ذخیره انقلاب است گفت: ذخیره انقلاب آن پسر 13 ساله ای است که نارنجک به کمر خود بست و زیر تانک رفت و با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، گفت: بعضی ضعف ها مربوط به مدیریت هاست نه حرکت عمومی نظام. حرکت عمومی نظام رو به جلو است و خواهد بود و هرگاه مدیریت انقلابی بوده است حرکت نظام اسلامی رو به جلو بوده است.

 

موضوعات: خبر  لینک ثابت