حضور مادر دو شهید آسمانی مدافع حرم در دهه کرامت در جمع ساکنان کویر

حضور مادر دو شهید آسمانی مدافع حرم در دهه کرامت در جمع ساکنان کویر

به مناسبت دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) با شرکت دختران نوجوان و جوان توسط مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانش آموزان و طلاب برگزار شد خانم خدیجه بختی مادر شهیدان مصطفی و مجتبی بختی از شهدای مدافع حرم سخنرانی کرد.

خانم خدیجه بختی گفت: دختران امروز با هجمه وسیعی از تبلیغات سوء دشمن روبرو هستند و باید با بیداری و هشیاری تمام در برابر فتنه ها و توطئه های دشمن بایستند و همچنین احترام به پدر و مادر را هیچ گاه فراموش نکنند.

وی در ادامه افزود: «من فکر می‌کنم در تربیت بچه‌ها آن کسی که نقش بیشتری دارد مادر است. من خودم همیشه سعی می کردم در عمل به بچه هایم نشان دهم چه کاری درست و چه کاری غلط است.»

خانم بختی افزود: «من آگاهانه راضی به رفتن فرزندانم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) شدم. می ‌دانستم ممکن است شهید شوند، سرشان را ببرند و بدنشان را تکه تکه کنند، اینها همه را می‌دانستم بعد گفتم: راضی به رضای خدا هستم.»

اجرای سرود از طرف نونهالان حوزه شهدای خواهر و اجرای استند آپ توسط خانم فاطمه ارجمند با موضوع معضلات و آسیب های جنگ نرم بر جوانان، اجرای نمایش توسط گروه مشکات با موضوع عاقبت روابط دختر و پسر و … از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

در پایان از مادر شهیدان بختی تجلیل به عمل آمد و به دخترانی که اسم معصومه داشتند جوایزی اهدا گردید.

گفتنی است در حاشیه حضور خانواده شهیدان بختی، آنها دیداری با امام جمعه محترم شهرستان، زائران دونده از خوزستان تا مشهد، حضور مادر شهیدان در جمع طلاب و خانواده های سپاه و حضور مادر شهیدان در جمع ندبه خوانان این هفته مدرسه علمیه الزهرا (س) با محوریت حق الناس و الگو قرار دادن سیره شهدا از دیگر برنامه های این خانواده شهید در شهرستان بافق بود.

حوزه علمیه الزهرا(س)،بسیج طلاب و آموزش و پرورش از دیگر نهادهای هماهنگ کننده این دیدار بودند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت