حضور طلاب، اساتید و کادر در خلال برنامه های آستان

در جمع هیأت امنای آستان امامزاده عبدالله(ع) تبیین شد:

حضور طلاب، اساتید و کادر در خلال برنامه های آستان

با توجه به تغییر هیأت امنای آستان امامزاده عبدالله(ع) و لزوم حضور پررنگ طلاب در جمع زائران خانم نشست نشست هیأت امنای آستان با مدیر و مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در محل دفتر آستان برگزار شد.

در این نشست آقای باقی زاده رئیس هیأت امنا ضمن حمایت و قول مساعدت برای حضور فعال طلاب حوزه علمیه خواهران از برنامه های ارائه شده توسط مدیر حوزه استقبال نمود.

حجت الاسلام حقیقت مسئول فرهنگی آستان ضمن خیر مقدم به حضار گفت: با توجه به شرایط کرونایی و خاص لازم است برنامه های جذاب و اثرگذار هم توسط آستان و هم طلاب خواهر مورد توجه قرار گیرد و با توجه به تذکرات بانوان در برخی مسائل اهمیت به بخش بانوان در رأس امور آستان است.

در ادامه مریم تفکری گفت: پاسخ به مسائل شرعی بانوان، مشاوره، برگزاری حلقه های معرفت و مهدویت، مدیریت اتاق عقد پیوند آسمانی و لزوم مشاوره زوجین قبل از عقد توسط مشاور حوزه و …. از جمله برنامه هایی است که باید در خلال برنامه های آستان بگنجد.

گفتنی است با توجه به مذکرات و بیان نکات ضروری، قرار شد مسئولان آستان و حوزه علمیه خواهران به طور مستمر همکاری داشته و برای فعالیت مکان ها و طرح برنامه و بودجه را به آستان ارائه دهند.

موضوعات: خبر  لینک ثابت