جشن نیمه شعبان بهانه ای برای احیا فرهنگ اسلام و بیان راهکار مقابله با معضلات شهرستان

حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق:

جشن نیمه شعبان بهانه ای برای احیا فرهنگ اسلام و بیان راهکار مقابله با معضلات شهرستان

به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهرا(س) جشن بزرگ نیمه شعبان امسال هم چون سالهای گذشته به همت طلاب حوزه علمیه در سالن امام علی(ع) شهرستان با حضور پرشور بانوان بافقی برگزار شد

زهرا زارعی مسئول تبلیغ مدرسه علمیه خواهران گفت: هدف از این جشن برگزاری فضایی شاد و اسلامی برای بانوان شهر بود که جهت کیفی سازی این جشن واحد، تبلیغ و مبلغین از یک ماه قبل به بررسی معضلات شهر پرداختند و با شناسایی آن نمایشنامه و استند،آپ را تنظیم نمودند.

وی افزود: استند آپ با موضوع برتری اسلام بر دیگر ادیان بود و نمایشنامه هم با عنوان پاتوق خاکستری و با نشان دادن فرهنگ غلط دورهمی ها و پاتوق هایی که موجب فروپاشی خانواده ها شده به حساس بودن این موضوع و راهکار مقابله با این معضل پرداخت.

دعوت از خانم بنتا آدم و اجرای گفتگوی صمیمانه با ایشان جهت نشان دادن ارزش دین اسلام و برتری آن از دیگر فرق و مذاهب، اجرای سرود به سوی انتظار، ارائه محتوای دینی در قالب طنز، برپایی نمایشگاه مقر کتاب و جشن گلریزان از دیگر برنامه های این جشن باشکوه بود.

 لازم به ذکر است جهت ارتباط هر چه قویتر طلاب و دانش آموزان در اجرای برنامه ها از دانش آموزان مدرسه هدف عصمتیه همکاری به عمل آمد.

در پایان از سپاه و سنگ آهن که با کمک های بی دریغ خود، مارا در برپایی این جشن یاری رساندند کمال تقدیر و تشکر را داریم

موضوعات: خبر  لینک ثابت